Ingen rubrik..

Vi vart av med frysen igår.. Säljaren hämtade tillbaka den och vi fick igen pengarna, så idag köptes en ny frys, frysbox den här gången, och den funkar tillochmed.. =)

Igår var det ju så fint väder, så jag var på benen, ute på tomten i 8 timmar, och fixade och grejade.. Trimmade lite här, rensade lite där, så nu behövs det inte göras än på ett tag, hoppas jag..

Idag har bara varit en seg dag kan man säga.. Jag har varit sjukt trött och haft ont i skallen hela dagen.. Sov dåligt inatt och hade körigt med magen så jag fick sitta upp och somna, UR kul, inte sant..?
Har samma skit med magen idag (som jag haft nu i 3- 4 dagar) men jag hoppas att jag kan sova bättre inatt, fast helst av allt vill jag bli kvitt skallebanken som inte alvedon biter på.. Finns det nå drygare än huvudvärk..?
Jo det finns värre, men inte idag..

Vi passade på att ta bilen till "älgbacken" och ta en promenad med Extra och två småttingar, det var skönt väder och hundarna trivdes.. Men så bara försvann ena lillingen, han var precis bakom oss, men hade då dragit åt andra hållet.. Men det visste vi inte då, så vi trodde att vi skulle få leta efter honom som fan, för nere vid bilen kan han ju inte vara.. Men när vi kom ner till bilen så satt han där i.. Gubben hade lämnat rutan nere på sin bil så hundfan hade hoppat in..
Han lyckades ju att repa lacken på dörren oxå, och det var ju inte liiiite.. Tur det inte var min bil, jag vet nog inte vad jag hade tagit mig till då..
Skönt iaf att han inte sprang bort, men satan till hund alltså, det passade visst inte att gå där vi andra gick..
Han är lite små lat så han trivdes nog i bilen där han fick igga och lata sig..


Extra njuter av sitt märgben:



Extra gör ett utvik i soffan:



Tipsy njuter av sitt märgben:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0