Varmt..

Idag är det EFIT, alltså, ett foto i timmen, så här fotas det för fullt..Har missat många EFIT dagar på sista tiden, men så är det när man har minne som en guldfisk.. =)

Vädret är kanon och jag har just hängt ut en laddning tvätt, får se vad man ska hitta på idag, kanske bir att klippa gräset, IGEN.. Det växer ju som ogräs nu när solen äntligen kommit tillbaka..
Och det växer så det knakar i landet oxå, där finns lila morötter, gul lök och röd lök.. Får se om det blir ngt sen när det är dags att skörda =)  De andra grejerna har oxå tagit sig bra, majsen vissnade ju, men allt annat har klarat sig, det är paprika, tomat, chilipaprika, nå blomma av nån sort och gräslök.. Jag är helt säker på att det var ngt mer, men jag kan inte riktigt komma på vad.. Men det var ju skit samma..

Snart drar jag och Extra på "badsemester" oxå, nice.. Men man får väl se hur mkt badande det blir, ska ju bli en aning dåigt väder enligt SMHI.. Men vi hoppas på det bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0