Ja nästan iaf, men nära skjuter ingen hare..

Igår hade jag minsan celebert besök, nästan iaf =)
Min kära syster och hennes karl kom hit och fikade med mig.. TYVÄRR så led jag av en mundiarré som inte gick att tygla, så jag pratade och pratade och pratade.. Så blir det när man bor på landet och aldrig har ngn att prata med, men drygt är det, man känner ju att man tar för mycket plats.. =/   No hard feelings hoppas jag..?! ;)

Nästa vecka ska gubben tillbaka till huset vi var och tittade på i veckan, eftersom att det var månag frågor som mäklaren inte kunde svara på så ska han träffa ägaren är det väl tänkt.. Bra att få vettiga svar, för märkaren verkade inte vara påläst ALLS.. Dessutom så var han lite kocko.. Han måste haft nå tvång, för när han sa (enligt honom) något roligt, så skrattade han givetvis, och efter att han skrattat klart så kom det tysta tysta läten från hans strupe, "he (paus) he (paus) he (paus) osv"  han skrattade alltså lite till, men vääääääldigt tyst..  Jag stod tilräckligt nära ett par gånger, och fick äran att uppleva hans tvång.. haha..  Han var trevlig, det ska jag ge honom, men han var en pryl för sig..


Igår åkte min gubbe bort, han kommer hem någon gång idag, ska bli skönt att slippa vara ensam, ÄVEN fast jag tycker att det är skönt.. Förut så älskade jag när han drog iväg, fan va jag njöt, jag slapp bry mig om nån annan än bara mig själv och allt det som hör till, men nu när han är på jobbet eller drar iväg på nåt annat så blir jag så jävla uttråkad.. Och jag kan inte förstå, för även om han är hemma så betyder det inte att vi befinner oss i samma rum hela tiden, tvärt om =P
Jaja, han kommer iaf hem idag, skönt..

Jo och snart är det midsommar oxå, och på självaste midsommarafton så fyller Lilla Extra 2 år.. Tänk att det är snart två år sen jag förlöste den lilla pullan.. Hon ska få ngt fint när hon fyller år, min lilla prinsessa..

Nej nu är det nog dags för lite frukost..

Kommentarer
Postat av: Pulvermannen

Haha.. Är väl bara bra att det pratas ju.. Vore så hemskt tråkigt om man bara satt där och var tysta ju.. Är kul att lyssna på dig och jelena när ni pratar gamla minnen. Har ju inte varit med så länge, men nåt brukar jag ju kunna flika in med ibland :P

Alltid kul att träffa dig! Får som sagt bli längre nästa gång!

Kram

2009-06-06 @ 12:29:22
URL: http://pulvermannen.blogg.se/
Postat av: Jelena

Äh syrran,be inte om ursäkt. Vi har ju alltid så mycket att prata om. O det blir ju inte så ofta på telefon som vi kan göra det. :)

Får bli när vi ses istället..



Puss!

2009-06-06 @ 12:34:37
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

Åhh, ni är underbara <3



P & K

2009-06-06 @ 14:53:40
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0