Köpa hus..?

jo kanske kanske..

Vi var iväg idag och kollade på ett hus som vi kanske, kanske köper.. Det var PERFEKT för oss.. Bra tomt som fan, bra invändigt, lite småfix, men det är enkelt fixat..
Finns dock EN nackdel.. Badrummet ligger i ena sovrummet =/ 
Men det går att jobba runt det.. Och det var ju enda egentliga nackdelen så.. man får plats med många hundgårdar, så det är bra det..

Låg skit bra till oxå, ung. 5 km från gubbens jobb, istället för 3 mil, tog runt 5-6 minuter att åka dit.. Och som vi bor nu är det kortaste vägen till ngn affär runt 1,5 mil, där är det bara 5 km.. SKIT bra ju..
jag har redan inrett hela huset, i huvudet, haha..

Dagen som solen glömde har det varit här idag.. Det regnade och var rått när jag klev upp imorse, det regnade när vi var och kollade på huset, och det regnade fan halva dagen.. Men sen runt 4 tiden kanske så sprack det upp, nästan helt blått på himlen och solen vrmde på, mm, det var så skönt.. men lyckan höll bara i sig ett tag, för molnen kom tillbaka.. =/

Fan jag har kännt mig kass hela dagen idag, magen har bråkat, jag känner mig febrig fast jag inte är varm, kanske är det ngn sommarsjuka man ska drabbas av nu, skule ju bara fattas det.. men men, kommer det så kommer det..

Jag har sett att det börjat växa utav bara helvete i landet, morötterna och löken börjar komma, och fort så in i norden går det nu oxå.. Alla andra grejer vi sådde i kruka ger upp.. Jag fattar inte varför, för vi gör ju som vi ska, men det är som att dom blir för tunga och viker sig, SEN vissnar dom och dör.. Nu ska jag väl inte säga att ALLA ger upp, men fan många vill jag påstå.. Nu skiter jag i om alla dör, jag är less, så här blev det förut med sådd hos oss, det växte på bra men en dag började dom sakta ge upp.. så samma sätt oxå, dom vart som för tunga, vek sig och dog sen ngn dag efter.. jahapp, och där gjördes verkligen INGENTING fel.. måste vara luften i huset, både jag och alla blommor, och allt planterat ger upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0