Meet Tipsy..

Igår fanimig bar det av till Strängnäs, vart väl en strax över 40 mil tur och retur, och det regnade HELA vägen..
Vi åkte hemifrån vid 11, och var hemma halv 8 på kvällen.. Då stannade vi där rätt länge oxå..
Men det var en trevlig resa, fast att det regnade, men mindre trevligt att jag fick så satans ont i ryggen mot slutet..

Så hem fick vi två små staffvalpar på 11 veckor.. Här är tiken, som fick heta Tipsy..




Tysta nästan hela resan hem, inget kiss, bajs eller kräks, och väl hemma var det knäpptyst efter att dom fick flytta in i boxen, helt underbart.. =)

Jag har fan börjar reta mig mer och mer på att bensinpriset stigit som bara den, det är så där dyrt att tanka igen.. När jag fick körkortet förra året var det ju perfekt, under 10 kr litern, och nu över 13 kr, det är skamligt.. Det där jävla raset förde då fan INGENTING gott med sig.. Men men, man ska väl inte klaga, man har iaf tak över huvudet, kläder på kroppen och mat på bordet X antal ggr om dagen..

Så idag har ju Extra hunnit med att premiärjucka på gubbens lilebror som är 10 år gammal.. Hon har aldrig någonsin försökt sig på att jucka på folk förr, kan iofs ha varit att det luktade valp om hans kläder, och hon hade ännu inte träffat dom små, men ändå.. Hur som helst så hoppas jag att hon banne mig inte gör om det..

Kommentarer
Postat av: Jelena

Vilken söting då.. :P



Puss

2009-06-16 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0