Ny design..

Jag har haft mamma på besök ett par dagar, MYCKET trevligt.. Jag är lite orolig för henne, hon är så dålig med giftstruman och lite annat krafs, så jag hoppas att hon blir frisk snart, lilla mamma..
Vi passade på att shoppa lite, och grilla.. Det var skönt att äntligen på träffa mamma, var ju nästan ett år sen sist, nu får vi ju ta och skärpa till oss tycker jag..!!

Och ja, vad mer, jo jag har fått en ny design, äntligen, http://ladydahmer.blogg.se/ var det som knåpade ihop det åt mig..

Så har jag varit en vända till Bålsta, hämtade småskitarna eftersom Jenni skulle åka till Ryssland, och eftersom hon har hand om min hund så har jag nu hand om hennes, och min egen.. Aningen drygt, 10 hundar hemma =/  Men det funkar..
Var ju hos pappa oxå, MYCKET trevligt, det var sånt kanon väder så vi passade på att grilla, korv såklart =)
Synd att Extra inte var med, då hade hon fått roa sig hela kvällen i poolen, men nästa gång så..

Imorgon hoppas jag på bra väder, eller iaf hyfsat väder, har massor med skit att fixa i trädgården..

Kommentarer
Postat av: Monza

Va kul att du och din mamma äntligen fick träffas! Hörde att hon hade planer att komma förbi oss vecka 30. Inte långt till min och Jelenas semester nu. Då kommer vi och våldgästar er duktigt! Nån gång..

Ha det bra Johanna..

Kram

2009-06-25 @ 16:17:51
URL: http://pulvermannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0