Peruker är beställt..

Sådär ja, då har man provat peruker.. Imorn ska jag hämta dom två jag beställt..
Jag hade velat ha annan frippa och så egentligen, men man kan väl inte göra vad som helst med en peruk, så man får ta det som finns helt enkelt.. Men jag blev nöjd med dom jag valde iaf...

Det var helt sjukt att se sig själv med hår, var nästan lite små skämmigt på nåt vis, och jag vart så snygg i skallen VARJE gång jag tog av en peruk jag provat, haha, gillar min rakade skalle bäst =)  Man har ju blivit så van nu så ngt annat känns lite konstigt, men det är bra att ha peruk, för det passar inte med sjal eller keps till alla kläder/situationer..
För tänk om det blir giftermåll i V-ås ;)  då kan jag ju faktiskt behöva en peruk så man inte behöver leta arslet av sig efter ngn sjal som passar till kläderna osv.. Skönt oxå att kunna kasta på sig peruken och slippa keps/sjal, för ibland känns det så trist.. Jag trivs iofs i keps, jag gilar det starkt, men ibland blir jag så less.. Så peruk är bra att ha..


Och gubben åkte just iväg med svärmor för att kola på huset igen, hon kan mer om sånt än oss, så det känns bra, hon kommer ställa alla viktiga frågor vi inte tänkt på.. Skit bra ju.. Hoppas bara att det är så bra som vi vill tro att det är =)
Väntar med spänning på att dom ska komma tillbaka..

Idag bara regnar det, fy fan det är så jävla tråkigt väder.. man kan ju inet tro att det är Juni nu inte..
Jag hoppas att det blir bra väder till midsommarhelgen iaf, då ska ju mamma komma, och det vore ju bra om vädret kunde vara fint då lixom.. Visst vi kan ju roa oss iaf, men man blir ju sittandes inne om man inte åker ngnstans, och inte är det så kul att åka ngnstans heller om det regnar, man kanske vill gå ute.. jaja, vi får alt se, men jag beställer bra väder tills dess iaf, får se om det hinner komma helt enkelt..

Funderar på att kila ner i källarn och "snickra" lite på millen, eller så skiter jag i det, vet inte riktigt om jag orkar.. =P

Kommentarer
Postat av: Syster yster

haha syrran du funder på såna saker du. Men när det blir sånt så blir det på Mallorca o där kommer det vara så varmt att du inte vill ha någon peruk eller liknande ;)



Puss

2009-06-11 @ 12:29:57
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Pulvermannen

oj! Har jag missat något nu? Vi är ju inte ens förlovade, så giftemålet lär ju vänta lite.. Var sak har sin tid :)

Men det lär ju komma...



Hoppas att ni får huset!

Kram

2009-06-11 @ 14:41:50
URL: http://pulvermannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0