Sommaren är kort, det mesta regnar bort.. Och "sommaren" har bara börjat =(

Sommaren försvann och det är kallt och ruggigt.. Värst är att det blir så kalt inne, och jag blir så kall om händerna att fingrarna värker.. Visst jag kan elda, men det är så drygt.. Iofs lär jag göra det ikväll om det ska fortsätta vara så där ruggigt här inne..
Vi hade iaf fint väder i morse, men nu har de mörka monen dragit in över oss och det är ju ingen höjdare.. Jag kan bara hoppas att det fina vädret kommer tillbaka inom kort, för så här kallt ska det inte vara den här tiden på året..

Imorn sa jag till Borlänge och prova ut en peruk, hoppas det inte blir så dyrt eftersom jag måste betala 20% själv, fast jag hoppas väl mer att dom kan ha NÅT som faller mig i smaken.. Jäjä, vi får se..

Sprang på en bild på Extras bror Kaizer igår, dra åt helvete va lik han är far sin, så jävla fin.. Kullens "Svullo" vart inte så stor som vuxen.. Vuxen är väl att ta i, men han är iaf snart 2 år..
Jag måste se till att ta tag i att åka dit när jag åker till Bålsta, fast köra i Uppsala skrämmer mig.. kanske kan jag tvinga med mig pappa, så får han köra, ja det var en bättre idé.. =)

Kaizer:



Sån jävla gobit.. Han och Extra är rätt lika, typ samma form på skallen och så.. Pappa hade mindre, och smalare skalle, men damn, han är grymt lik ändå...  <3

Man får hoppas att Extra och Kaizer funkar ihop bara, för Extra vart så bitchig efter första löpet, men det ska nog gå bra om inte Kaizer är så på.. Men är han som sin far så kan det nog bli lite storm på havet.. haha..


Nu ska Extras sommar form plockas fram igen, får se hur det kommer gå.. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0