Stackars små vilsna flickor..

jag trillade in på ngt forum idag Ana/Mia, där små flickor lär och peppar andra att svälta sig själva.. Jag har oxå haft ätstörningar och sett ut som ett vandrande skelett, legat nere på 46 kg och sett sjuk och eländig ut, men att folk går ihop så och sporrar varandra att ta till sätt som tar livet av folk är äckligt.. För att inte tala om hur ÄCKLIGA dom ser ut oxå.. fy fan..

Jag tycker så synd om dom, att dom är så bortkomna och har så dåligt självkänsla / självförtroende att dom måste ta till såna drastiska metoder som att svälta sig själva.. Jag har lust att slå något hårt i huvudet på allihopa och spräcka deras lilla bubbla dom lever i, välkomnat dom ut i verkligheten och på något vis få dom att förstå att dom duger precis som dom är.. Samtidigt som jag kan förstå dom på något sjukt vis, för jag vill oxå gå ner i vikt..
jag är inte överviktig eller så, vill bara skaka av mig en 3 - 4 kg kanske, så jag kommer i ett par jeans jag inte kunnat använda på ett par år.. Men aldrig i livet skulle jag tillåta mig själv att bli som förr, men man kanske måste varit där, sen blivit bättre för att förstå att man faktiskt skadar sin kropp..

Hur som helst, jag blev så jävla arg när jag såg ett inlägg, och svaren som kom efter..

Frågan:

"Har mer och mer börjat spy också, inte bara svälta så mycket som möjligt. Jag spyr ibland flera gånger om dagen, ibland bara en och ibland ingen, men på senare tid har det börjat komma blod när jag spyr. Det gör inte mer ont än vanligt, men jag är lite orolig. Är det någon annan som har samma problem? Nån som vet varför? Kan det vara farligt?

Idiotsvaren:

#1:
"Du har inte bara ätit något rött då? :P"

#2:
"Haha ingen fara, det är nog fler som kanske haft det problemet. Jag tror nog inte det är farligt om det bara hänt en gång och var jättelite. "


Visst 17 KAN det vara helt ofarligt att spy blod, men ärligt, inte skriver man väl  "haha ingen fara"  när en stackars flicka nojar över att hon spyr blod..!!  


Sen att dom postar såna här "idolbilder" gör ju inte saken bättre
(just dom här är inte från forumet, men dom har postat länken i forumet där de här bilderna finns)





Bilder: http://www.funatiq.com/not-so-funny/queens-of-anorexia/

USCH och FY att folk strävar efter att se ut så.. Jag tycker så synd om varenda en..


Kommentarer
Postat av: Pulvermannen

Fy faaaan... Hittar inga ord..

2009-06-04 @ 20:54:43
URL: http://pulvermannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0