Stora flickan..

Igår var det midsommarafton, och ja, inte firades det här hemma inte.. Jag är inte mycket för såna högtider, tycker bara det är ett skäl för folk att bete sig illa och ha en anledning att dricka en aning för mycket..
Gubbens mamma och hennes man kom över en stund.. Mycket mer än så var det inte, skönt nog..

Det var Extras dag igår, lilla pullan fyllde hela 2 år.. Det firades med kycklinglever och en halv jordgubbe =) Iaf nån i vår lilla familj som gillar jordgubbar.. Tanken var att hon skulle få ett nytt fint halsband när hon fylde, men det hanns inte med, så det får bli en annan gång..

Idag åkte vi och kikade på var huset igger, det andra huset som vi ville titta på, det där huset med stort H..
Vilken besvikelse, nästan vägg i vägg fanns ju ett annat hus, det såg vi inte på kartan när vi kollade upp det förut, så nu är det tyvärr inte intressant längre.. Som tur är så finns det fler hus man kan titta på, dessutom har vi ju lagt bud på ett oxå så jag menar vi blir ju inte utan om man säger så =)  Man får se hur det går helt enkelt..

Imorgon kommer mamma hit, ska bli kul, har ju inte träffat henne på nästan ett år.. =)
Och nästa vecka får jag träffa pappa en snabbis, pappa som jag saknar så mkt..

Kommentarer
Postat av: Jelena

Du får ge extra en puss från moster o gratta henne i efterskott. Puss

2009-06-20 @ 20:13:58
Postat av: Pulvermannen

Hälsa och gratta från farliga jag också..

2009-06-20 @ 20:17:19
Postat av: Jelena

Åh vad fin bloggen har blivit. Har du lust att ordna min nån dag sen?



Puss

2009-06-22 @ 21:39:54
Postat av: Madness

haha.. Det är inte jag som gjort det, tyvärr.. Men du kan få veta vem som gjort det,men det kostar ju en liten slant, men fint som fasiken blir det =)

2009-06-23 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0