Extras dag i bilder..

Fy satan idag är jag TRÖTT, måste nog fylla på med lite kakor så man inte slocknar och sen inte kan somna ikväll.. Måste ju vara pigg imorgon när jag åker på "semester"..
Vi drog till Smedjebacken idag och handlade korv, vi satsade stort på grillningen, men vilken besvikelse, jag orkade en sketen liten korv, och gubben bara två.. Satans värme.. Borde ju ätit upp vattenmelonen, men den har jag glömt av, så gubben får mumsa i sig den när jag "semestrar"..
Nu är jag precis hemkommen, har kört honom till Säter, det var visst fest, så ja, jag ser väl han om nästan en vecka då.. =)

jag körde förresten över en orm idag, men det gör inget, det var en jävla huggorm bara.. Gubben bad mig vända, han ville titta på ormen, ja han älskar kräldjur.. Tarmar och skit hängde ut från ormen, och en bit av det hade lossnat och låg en bit ifrån den.. Han försökte pilla tillbaka ormen, med en pinne, till dike så den kanske skulle klara sig, den va inte så glad åt det.. Men till min glädje så dog den där gubben lagt den.. Jag HATAR verkigen huggormar, och jag är livrädd för dom, så för min del var det bra, en huggorm mindre i byn, inte helt fel det..




Extra har haft en perfekt dag idag..

Det började med att det var varmt ute, så hon letade upp skugga
..



Sen fick även vi nog och tog bilen till sjön..



Extra hoppade i och svalkade sig..



Efter att ha bajsat vid vattenbrynet, simmade hon av dig skammen..




Men det räckte inte, så hon fick simma några varv till..



Extra, a.k.a Baywatch Bruttan..



Det blir lätt varmt på "vakttornet", värmen kräver ett dopp, och fort ska det gå..




Väl hemma så tog tröttheten ut sin rätt..





Lilla Extra har blivit dum och elak, hon gav sig på K, ute i vattnet, där dom inte ens bottnade.. han blev ju sur och gav igen efter att hon tröck ner han under vattnet, så han bet henne.. Hon har nu ett hål vid ögat, och ett typ under kinden.. Dumma hund.. Dumt att vara snäll och schysst, tydligen..


FAAN, jag har en skit irriterande fluga här inne, den låter inte mina ben vara ifred, och det kittlas ju nå förjävligt när den  trippar på en.. Jag har slagit mot den flera ggr, men utan resultat såklart, den hinner ju undan HELA tiden..
Jävla skit djur.. USCH..


Imorgon ska vi till pappa, jag och Extra, äntligen =)  Synd bara att mamma jobbar, hade varit kul att passa på och träffa henne lite mer, men kanske nästa gång då.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0