Sovmorgon..

Idag har vi haft förbannat varmt, så skönt.. Jag hoppas bara det håller i sig.. Men det verkar som att nu är sommaren här, äntligen..

Gubben jobbade natt till idag, kom hem vid 8 snåret och la sig med mig i sängen, skit mysigt.. Han gick efter en stund, men jag drog mig en stund till, och lyckades somna om.. Helt plötsligt vaknade jag till och satte mig upp och tittade på klockan, 09:50..!!! Jisses.. Men skönt som bara fan var det att dra sig länge =)
Då var det ju bara att masa sig upp och rasta småskitarna, och jag tackar gud (som jag fö. inte tror på) för att dom gjorde ifrån sig super fort.. Sen stod det ju frulle på schemat för småttingarna, (Ärtan och Fjant alltså) och sen kunde man slappna av, då var lixom deras del avklarad, mkt skönt..

Gled iväg till Smedjebacken, och utanför banken var det en heroinist som satt längs med husväggen och sov, hans polare försökte väcka honom men det gick inge vidare.. Tyckte det var hemskt att se, jag tycker så synd om dom, samtidigt som dom äcklar mig nå fruktansvärt.. Kommer dom nära så springer jag iväg, men det har en del med min fobi att göra, samtidigt som deras sätt bara äckar mig, rakt igenom.. Ja han verkade ha det skönt isf... Åkte till lantmanna för att köpa en spiral, så jag kunde sätta småskitarna ute, en sån man skruvar ner i backen.. Och på vägen till ica så såg vi att heroinisten då hade lagt sig ner, eller ramlat omkull, och sov vidare.. Jag blir lite fundersam varför ingen ringer tex. polisen och ber dom ta hand om honom, för det är dom minsan så jävla snabba med i stockholm..
På ica köpte jag årets första vattenmelon, skulle ätit idag i solen, men vart så mätt på kycklingen, men det kommer en dag imorn.. Innan vi tuffade hemåt så såg vi heroinisten utanför systemet, han såg pigg ut, eller ja, piggare, så det värsta ruset var väl över..

Väl hemma så satte vi oss i solen och åt grillad kyckling med icas butikslagade pot.sallad, fy fan va gott det var.. Det tyckte Extra med, hon fick resterna =) 

Slappade lite med djuren ute i solen, passade på att fota lite.. 

Ärtan:



Fjant: (dålig bild, jag vet, ingen lätt match att fota hundar som är lika snabba som flugor)



Skipper och Tipsy:



Tipsy:



Och så min lilla mamma <3 (henne fotade jag inte idag, utan då hon var här)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0