Roadtrip imorgon..

Så där ja, nu har jag perukerna hemma.. Men som sagt, tycker jag passar bäst utan hår.. haha.. Kommer ju KNAPPAST bära ngn av perukerna hemma, inte om det inte finns ngn anledning till det..
Så nästa grej är att köpa skallar, vad det nu heter, som perukerna kan sitta/hänga på.. Frågan är ju bara vad det kostar.. Det visar sig väl..

Idag har vi haft långväga besökare, ändå från Göteborg, jag är så glad att inte jag behövt göra den idiotlånga resan, fram och tillbaka på samma dag.. USCH..
Iofs ska vi åka mot Enköpingshållet imorgon, fram och tillbaka, men det är ju bara strax över 40 mil, tor..

Och imorgon SKA jag förbi Rico, spelar ingen roll om det regnar, jag SKA dit, så är det bara.. Har ju inte varit där sen november nånting.. Jag vet inte varför jag inte åkt dit, kanske för att jag inte vill åka ensam..? Iofs vill jag ju gå till graven ensam, men det känns tungt att åka dit själv.. Imorn har jag ju gubben med mig, så då kommer jag åka dit, är ju på vägen som tur är.. Så egentligen har jag kunnat åka till graven 2 ggr i månaden, och jag känner mig så jävla genomrutten som inte åkt dit, jag velar fram till korsningen, men svänger VARJE gång åt andra hållet.. Och det här är något som jag skäms över, och jag får för mig att han blir ledsen att jag inte åker förbi när jag är bara några 100 meter ifrån kyrkogården så pass ofta..
Men jag tänker iaf på honom, VARJE dag, flera ggr om dagen.. Det är hårt att förlora någon som stod en så nära, och Rico var min bästa vän.. Och jag vet att jag betydde väldigt mycket för honom oxå, då han valde att ge upp så skrev han några "brev".. till sina barn, hur han ville att begravningen skulle vara, ett gemensamt till de som inte stod honom så nära, det var inget vidare trevligt brev, och ett gemensamt till mig och 8 andra, han skrev "Älskar er mina vänner. Hoppas ni finner lycka och frid i era liv /Eran vän Rico"
Alla vars namn som stod på "brevet" fick en kopia, kommer aldrig kasta det brevet, jag har heller inte tagit bort honom på msn, eller raderat honom från telefonboken i mobilen.. Det går bara inte, han har bara varit borta i strax över ett år, så det är färskt fortfarande, kanske känner jag mig mogen och redo om 10 år, who knows..
Jag kom precis att tänka på att varje gång jag svänger åt andra hållet när jag är så nära kyrkogården så måste jag be Rico om ursäkt, och det gör jag, jag brukar antingen höja musiken så jag inte känner mig som en psyksjuk människa när jag högt ber om ursäkt till en död person, eller så sänker jag musiken så att han lixom ska höra min ursäkt och mitt skäl till varför jag inte åker dit.. Ibland är man bra dum i huvudet..

Och nästa vecka, efter att vi kollat upp ett par saker så ska vi väl lägga bud på huset =) Så jävla schysst..
Plus att nästa vecka, på söndagen så kommer mamma, hoppas på bra väder tills dess..
Veckan efter det åker jag till Bålsta, hämtar upp Ärtan och Fjant, dom ska vara här ett par dagar, sen drar jag tillbaka till Bålsta och stannar min vecka och njuter av min pappa som jag saknar så JÄVLA mycket..
Kanske är vädret bra och poolen öppnad, one can ony hope..

Nej det är väl dags att knyta sig så man är pigg imorgon när man ska sitta bakom ratten halva dagen.. =)

Kommentarer
Postat av: Jelena

Vi får åka till graven tillsammans någon dag. Försöker ju svänga förbi så ofta jag kan när vi är i sala. Puss

2009-06-14 @ 01:03:46
Postat av: Månsson

Grämer mig varje dag över att jag inte besökte min mormor oftare när hon var sjuk. Men man mår inte bättre av att älta det. Det är jag ett levande bevis för.. Har kommit över det hyfsat, men jag kommer aldrig förlåta mig själv. Men var sak har sin tid. Dom man saknar mest tar längst tid att sörja ju... Kram

2009-06-14 @ 01:13:37
Postat av: chocko-xtreme

jobbigt sånt där ´:( jag kan inte med kyrkogårdar för fem öre. men du jag efterlyser pics på perukerna på huvvet då alltså :D o inte på extras du hittar på en massa skit jämt haha på din skalle!!! :)

2009-06-14 @ 10:19:16
Postat av: Madness

J: Ja vi får åka nån dag tillsammans, vart dock inget besök idag, det regnade FÖR mycket i Sala både på dit och hemvägen.. =( Puss



C: javisst, var sak har sin tid, men man känner sig lite dum, det är ju ändå en sån enkel sak, eller inte om man sörjer väldigt mycket, men annars, och jag sörjer iaf inte så pass att jag inte kan åka dit, jag är bara för feg.. Kram



M: HAHA, jag kan skicka på msn när jag har fotat, vägrar lägga ut nå såna bilder här, än så länge iaf =P

2009-06-14 @ 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0