Vilken skräck upplevelse..

Idag när vi åkte förbi fotbollsplanen här hemma så ser jag att det är två "karlar" (förmodligen från behandlingshemmet) som går där, jag lovar att varenda hårstrå jag har på kroppen ställde sig rakt upp.. Det var så jävla snuskigt, för en av karlarna såg ut som Rico bakifrån.. Jag var tvungen att kolla två gånger, och innan min hjärna uppfattade att det inte var han så hann jag känna en del känslor, det var rädsla, upprymdhet, saknad, glädje, skräck och besvikelse..
Jag blev ärligt rädd, tänk OM det hade varit han, på riktigt, jag hade nog skitit på mig..
Nu var det ju inte Rico, men jävlar vad lik han var.. Jag hoppas verkligen att jag slipper se den personen några fler gånger, för det var riktigt snuskigt, och jag skulle nog kunna luras flertalet gånger, SÅ likt var det, även fast han inte hade några tatueringar, det var lixom formen på huvudet och hållningen som var lik..
Jag rös rätt länge efter det.. Läskigt..


Nu ska jag och min förbannat onda mage försöka sova.. Om det går, jag nojar över att bli sjuk, åt ju butikslagad pot.sallad, som låg i en stor bytta i disken, idag.. Skoja inte att jag har hjärnspöken, men man somnar väl av ren utmattning tillslut, hoppas jag iaf..


Förresten så är Michael Jackson död, hjärtattack sägs det..

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0