Det luktade äckligt..

Imorse knackade vår granne på dörren, Hippien, som jag avskyr av hela mitt hjärta.. Hans rör har fryst under månaden har var i indien, så han har således inget vatten, för nöten glömde dra i kontakten till pannan innan han åkte..
Iaf, han knackade på och frågade om han fick ta vatten av oss, gubben muttrade med ovilja i rösten att det var okej, han trodde att Hippien bara skulle in på muggen och ta vatten i sina hinkar, men nej, han hade då bett att få låna toan oxå, vilket gubben missade.. Så han kunde ju inte säga nej när Hippien igen frågar om han fick låna toan..

Jag låg på övervåningen och tittade på tv, och blev äcklad, riktigt ordentligt äcklad.. En människa som jag verkligen avskyr, som dessutom luktar illa och är ofräsh ska låna MIN toa, för att skita.. Jag hade lust att springa ner för trappan och blockera toadörren så han inte skulle kunna gå in, och sen säga att "Tyvärr, vi har heller inget vatten"..
Men så kan man ju inte göra om man inte är sjuk i huvet..

När han gick hem till sig så lämnade han toa dörren på vid gavel, och jag kan ju säga att det luktade ju inte direkt viol..
Då blev jag om möjligt mer äcklad.. Så en stund efter att han gått, när dom frätande ångorna lagt sig så skurade jag toan och allt han tagit i med klorin.. Ändå kändes det inte bra efteråt, är nog för att HAN var på MIN toalett..
Och grejen med Hippien är oxå att ger man honom handen så tar han hela armen, så han lär väl komma lite då och då och vilja låna muggen.. Gubben vill ju inte heller ha han här, så jag hoppas att han inte kommer nåt mer, men OM han kommer då ska jag antingen INTE öppna dörren, så får han tro att vi är ute eller nåt, eller så öppnar jag och säger helt enkelt att nej, han får inte ta vatten & låna toan.. jag kan ju inte säga att jovisst, ta vatten med dig du, men våga fan inte använda toaletten.. Han får skita ute helt enkelt, det är ju isf inte första gången..
hade han bara varit frisk i huvet och betett sig som en normal granne / person så hade han fått låna toan, men jag tycker att han är så jävla äcklig, och jag tänker inte gå här hemma och känna äckel och ångest över att han lånat toan bara för att han inte har vatten hemma.. Jag kan med glädje ge honom en rulle bajspåsar, på så vis kan han skita inne hos sig, i påsen, och sen kasta den i sopkärlet..

Men jag hoppas att han inte kommer nåt mer..


Gubbens bil dröjer =( Så vi har inte hämtat den ännu, men snart hoppas jag..

Jag har fått tag i ett eldrivet löpband, SKIT billigt, så det ska jag köpa.. Och nej, det är inte ett dugg onödigt, de är bra till hundarna, och till oss om vi vill / behöver använda.. =)

Vi får varmare och varmare väder, det är väldigt skönt, nu väntar jag bara på att ALL snö ska smälta bort, sen är lyckan gjort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0