Ge mig styrka..

Extra är en JÄVLA plåga...!!!!! Hon lyssnar knappt ett skit på vad man säger, det går inte att hålla på och nöta och ha tålamod  med henne i hopp om att hon ska lyssna, nej man måste blir förbannad för att öht få någon sorts respons..
Hon stinker AS i munnen, hon tömmer sina satans analsäckar i soffan (som hon numera är bannlyst från) och är bara en förbannad plåga.. Förra gången innan och under löpet tömde hon analsäckarna flera ggr om dagen, och ALLTID någonstans där man själv ska vara.. Att ha tygsoffa är väl inte det bästa när man han hund, speciellt inte när fanskapen tömmer analsäckarna i den så att man får tvätta.. Och det är inte ens alltid lukten går bort då heller, och sitta och känna pustar av typ rostig spik, mixat med ngn annat äckligt, då och då är inget jag tänker ta..
Nej så hon ska få p-spruta, i förhoppning om att hon kanske inte får dom här besvären, för jag står fanimig inte ut när hon vägrar göra som man säger, samt att slippa skendräktigheten oxå, det är bara ett onödigt ont.. Egentligen vill jag sterilisera henne, men dom pengarna finns inte i dagsläget..

Och nu med foderbytet så blir väl inte ansäckstömningarna färre heller, ta purinan hon åt förut, fy fan asså, vilket helvete, bytte till standardt och det försvann.. Skit skönt, men nu nångång framöver så ska hon ju löpa så då blir det så där igen, fy fan vilket helvete..  Det är så synd att hon inte trivdes ute i hundgård som dom andra, då hade man sluppit allt detta.. men men, det är bara att bita ihop och försöka stå ut..

Det drygaste nu är att eftersom hon vanligtvis får vara i soffan så måste jag när jag inte är i samma rum bygga en mur och fylla soffan med saker så att hon inte kan hoppa upp, för annars lägger hon sig där så fort man går ifrån.. Så så jävla roligt kommer det vara ett bra tag nu, wiihii..

Det är fan tur att jag inte har något hår på huvet, för annars hade jag garanterat slitit av mig det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0