Isgata och slask..

Imorse när jag var ut med Extra så var den en satans isgata här ute, det hade ju regnat några droppar igår kväll, såklart..
Efter ett par timmar och över +10 grader i skuggan så vart det istället slask, fast bättre än blankis iaf..
Och nu ikväll regnade det en liten skvätt igen, och nu är det kallt ute, så nog fan kommer vi ha isgata här imorn med, bara att spänna på sig broddarna när man går ut, för annars lär man ju ha ihjäl sig..

Idag har vi varit och handlat, och påslägg har jag köpt oxå, lite tidigt kanske, men det finns dom som man inte träffar runt påsk, då får man vara ute i god tid om man säger så, och ge ett tag innan..
Gubben köpe en ny keps idag oxå, och när vi var inne i butiken så såg jag sååå mycket kläder som jag vill ha, men jag skiter ju inte pengar just vid detta tillfälle så det får vänta tills ja, nån gång då jag verkligen börjar skita pengar, vilket kommer ske ungefär den dagen då det börjar regna gelehjärtan, dvs aldrig..

Annars har jag legat mest hela dagen och haft ont i huvudet, väldigt drygt, läst ut en bok, kollat på film, myst med gubben min och fått lite massage på skalpen och så.. Skönt med en slapp dag..
Och imorgon kommer ju pappa.. =) helt underbart, längtar som bara den, fast jag nyss varit i Bålsta..


Sabina har gått bort, cancern vann tillslut.. =(  Känns jätte konstigt, jag känner inte henne, men har hängt med i hennes blogg ett bra tag nu.. Vila i frid Sabina..    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0