Trött, tröttare, tröttast..

Så där ja, nu är födelsefirandet över..

I fredags så kom gubbens mamma, vi fikade och åkte sen till smedjebacken.. Senare kom även hans pappa och bror över..
Det var en lagom lugn födelsedag, vi såg ngn film på kvällen och så..
Fick en fin ring av gubben min som jag hade valt ut själv, så jag visste exakt vad som låg i asken.. haha..

men INGET knäcker idag, min pappa kom.. <3 Med sig hade han Jenni och Ärtans syster Fjant.. Dom röjde järnet =)
Pappa hade med sig massa saker som vanligt, massor av läsk, 8 kg tvättmedel och så var det ngt mer, som jag inte kommer ihåg..
Lotter fick jag av honom, 4 triss, vann 25 kr, sen fick jag två bingolotter, haha, så imorgon ska det spelas bingo.. Men satan vad dom gjort om lotterna, dom är ju skit dåliga nu, jag tycker synd om dom gamla som inte riktigt hänger med i modesvängarna, för tydligen måste lotterna piffas upp i samma takt som allt annat..
Och så fick jag ju en peng av pappa såklart =) och ett helt häfte med rikskuponger..
Jenni hade med sig fula strumpor, precis vad jag behöver =)

Jo jag fick ju lotter av faster Titti oxå som hon skickade på posten, jag vinner alltid på hennes lotter, 70 kr vafan, hahaha..
Måste åka till Bro när jag är hos pappa sen, om inte dom kommer när pappa fyller, om en vecka..

Imorgon kör jag gubben till nya bilen, äntligen är den redo att hämtas =) så nu kan vi säga upp försäkringen och ställa av volvon, om ingen köper den fort som ögat dvs..

Snart blir det sängläge för mig, gud jag är så trött..


Måste visa dom fina blommorna jag fick av svärmor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0