Borta bra..

Nu har jag varit hemma i två dagar, och jag saknar redan min pappa.. Men jag åker ju snart igen så den som väntar på nåt gott, som man säger =)

Fredagen, då jag kom till Bålsta så kom Syster och hennes muppfamilj, dvs. Christian (stavade jag rätt nu?  =P ) som är karln, och Walter som är sonen, dvs skitungen ;) och en bonusunge kom, Walters kompis som jag inte minns namnet på, Viktor, kan det varit så..?
Hur som så var det MKT trevligt.. Kul att träffa alla igen, var ju ett tag sen.. Vi satt hos pappa och fikade och snackade skit, som vanligt, sen drog vi ner till Jenni, som hade bråttom som fan iväg, och snackade mer skit.. Sen åkte dom hem, tråkigt.. Fast snart bor vi ju närmre, så då kan man ses oftare =)

Veckan i Bålsta flöt på bra, det var kanon väder vissa dagar och väldigt varmt i solen.. Dock är jag missnöjd på min kära far, det var lixom mening att vi skulle hitta på något, han och jag, istället för att bara sitta och snacka om samma saker hela tiden.. Men det vart inget av av det, så nästa gång istället hoppas jag.. Fast iofs så gör det inget så, för jag är nöjd av att bara vara i närheten av pappa, utan att behöva prata ens, pappa = trygghet, och det känns fint..
Pappa fyllde år oxå, han fick en ny kräm som han ville ha, en för män som luktade gott, den luktade karl, typ sån pappa lukt på nåt vis. hehe

Jag och Jenni var ju lika cp som vanligt, såklart, det var schysst att komma iväg och vara den där, hmm, hur ska man säga det, pajas/mupp personen som jag egentligen är =)

Vi hann med att gå på en föreläsning oxå, dock var den inte som vi hade hoppats på, men den var ok ändå, och det var ju gratis så vafan, man ska inte klaga.. haha..

Och när det var dags att åka hem så tittade Jenni på mig med sorgsna ögon och darrade lite med underläppen och bönade och bad att jag skulle låta Ärtan vara kvar hos henne tills jag kommer nästa gång.. Så efter lite asskissing och mutor så fick jag väl gå med på det..
Nej riktigt så gick det väl inte till, men Ärtan fick stanna kvar, känns SKIT tomt här hemma nu, skönt på ett sätt, men tomt.. Bra att Extra får lite ensam tid med mig oxå..


Bjuder på min Syster med karl..:




Och en på pappa <3




Den här gången får det INTE gå två månader innan jag åker till Bålsta igen, av två anledningar, Ärtan är ju kvar nu, kan inte låte henne stanna sååååå länge, sen så är två månader alldeles för länge utan dom mina, MINST en gång i månaden, MINST, annars mår jag fruktansvärt psykiskt dåligt ska jag tala om..


Kommentarer
Postat av: Jelena

Schyssta bilder :)

Japp stavning och namn blev rätt..



Kommer att bli så mycket lättare att ses sen. Konstigt det där eg, att det tar lika lång tid att åka upp till dig från V-ås som det tar från mig nu till Bålsta. Då skiljer det ändå ett par mil..



Puss min kära syster..

2009-03-30 @ 12:15:55
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Muppmannen

Ja det var trevligt! Hoppas vi kan ses snart igen.



Vilken härlig puckel jag ser ut att ha på ryggen förresten.. Vackert!

2009-03-31 @ 18:03:30
Postat av: Madness

hahaha.. det var inget jag såg förns nu, ser rätt schysst ut dock =)



Ni är välkomna hit anytime, sen när ni flyttat och så där så kommer vi till er och hälsar på.. =)

2009-03-31 @ 20:14:36
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Muppmannen

Mmm.. Quasimodo, släng dig i väggen..



Vi får styra skutan upp mot Dalarna snart. FÅr se när det kan passa för alla.

Är ju nyfiken på din berömda granne med. Har hört så mycket positivt om honom :)



Ha det bra!

2009-04-01 @ 16:31:02
Postat av: Madness

hahaha.. ja nu när värmen börjar komma på allvar här så vistas han faktiskt ute lite då och då, så det är större chans att se han vill jag lova.. =)

2009-04-01 @ 20:01:19
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0