Veterinären..

Imorse åkte vi med Extra till veterinären, en hästklinik, eller klinik och klinik var det inte, men en häst veterinär..
han tar ju andra djur oxå, men har väl flest häst patienter..
Så nu har extra fått sin p-spruta, eftersom hon bara löpt en gång hittills så vet jag ju inte hur hennes cykel ser ut, men nu är det iaf 5 månader sen sist så jag chansar..
Hon som är så van att gå till veterinären och aldrig brytt sig i att bli upplyft på bordet förr var verkligen rädd idag..
Kanske för att det stod en häst i "rummet" brevid med dörren öppen, hon skällde iaf inte på hästen som hon annars gör, vilket var skönt..
Veterinären var trevlig och bra, och billigt var det oxå, och väldigt nära, så är det vaccinationer och annat smått som ska göras så blir det dit vi vänder oss.. =)

och idag är det spikat igen att gubben ska få bilen, så jag hoppas det går vägen idag, så att vi kan ta hans bil (kombi) och hämta löpbandet imorgon, innan jag åker till pappa..
Så på fredag drar jag iväg, så kommer Jelena med sin muppfamilj oxå ;)  var ett tag sen vi sågs nu, är ju på tiden om man säger så..

Nej nu är det tvätta som gäller, jävla skit-Ärtan har ju pinkat ner sina grejer igår, IGEN... Dumma hund..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, ja o min lilla familj kommer. Eller delar av den i alla fall ;)

Vi har ju lite julklappar att byta om inte annat.. hahahahaha

2009-03-18 @ 20:53:33
Postat av: Jelenas mupp

Ska bli kul att träffas!

Vad är det för bil förresten? ;)

2009-03-18 @ 21:02:46
Postat av: Madness

haha.. ja det är ju på tiden att byta klappana.. =)



Jelenas mupp:

ja det ska bli kul, var ju X antal år sen sist, och då sågs vi i vadå, 2 minuter..? haha

Öhh, ja vad är det för bil, ngn ford om jag inte minns helt fel.. =)

2009-03-18 @ 22:20:46
URL: http://madnessismygift.blogg.se/
Postat av: Jelenas mupp

Ja det var några år sen :) Och nej, kan ju inte säga att vi sågs under någon längre tid direkt!



Jaha en Ford.. Antar att det inte är värt att be dig precisera dig en aning :P

2009-03-19 @ 09:22:12
Postat av: Madness

haha.. nää, för jag kan inte bilar förstår du.. jag kan dock fråga när gubben kommer hem =)

2009-03-19 @ 12:29:14
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0