Årets första dopp..

Lite samtal hann jag med idag, det framgångsrika samtalet var till LD hjälpmedel, så snart ringer dom mig från Salong Gaby och bokar tid för perukprovning..
Imorn ska jag ringa till tandläkarn i Bålsta..

Vi var med några av asen på stranden idag, Extra badade för första gången i år.. Dock med lite för lite tid mellan frukosten och badandet, så det slutade med att hon fick i sig för mkt vatten, så stackarn spydde väl upp halva sin frukost, om inte mer, det bara vällde ut ur munnen på henne.. Såg ordentligt äckligt ut, men det kan jag hantera iaf..
Bollen ville hon ju inte dela med sig av, hon har blivit VÄLDIGT ego på sista tiden, förr hade hon inga problem med att dela med sig till småttingar, men nu får dom knappt komma nära bollen..  Hon har förändrats en hel del på sista tiden, men lyckan och det glada sinnet är väl bevarat och lär alltid vara =)

Extra på stranden..:



Hon ser jävligt "grov" ut på bilden,  så bred över bröstet är hon inte, väldigt missvisande bild, men fin ändå på min lilla prinsessa =)


Det var fint väder hava dagen idag, så vi hann så saker gjorda idag, gräset är klippt, det tog sig gubben ann, sen hann jag en bit till med att rensa gräs runt plattorna, men det är MKT kvar, det tar lixom aldrig slut.. Och det är inte vidare lite gräs heller, på sina ställen är halva plattorna täckta i övervuxet gräs.. Ingen rolig historia det där alltså..
På eftermiddagen kom molnen, eller dom fanns där hela tiden, men störde inte solen, men sen sa det pang och solen gick i moln, ordentligt.. En stund senare, när vi grillar så kom dagens första skur.. Lite iofs, men ändå regn.. Sen nu under kvällen har det kommit små skurar då och då..
Men enligt SMHI så ska vi få KANON väder imorgon, så då ska jag ge mig på plattorna igen..

Nu på kvällen upptäckte jag en riktigt skum leverfläck.. På bröstkorgen, det var en blodskorpa på den, och området runt om leverfläcken var ömt, och när jag petade bort blodskorpan (alltså torkat blod) så blödde det lite till.. Fattas väl bara att man åker på hudcancer nu och dör som Sabina.. Nej så är det inte alls, men man blir ju alltid varnad med leverfläckar som blöder etc.. Tur jag ska till läkarn 28:e, då får man väl passa på att visa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0