En sån där dag..

Ja idag är en sån där dag då det mesta går fel, eller bara känns bajs..

1. Det har regnat av och till hela dagen..

2. Tankade full tank i bilen igår, men 8 liter "fattas" och jag hade bara kört 2,7 mil mär jag märkte det, och så jävla mycket drar inte min pärla..

3. Det fanns inget färskt bröd på affärn idag, så det blev inget bröd..

4. Jag glömde köpa en viktig yoghurt på affärn idag..

5. Hippie-helvetet kikade på mig genom fönstret när jag stod i duschen.. JA, man kan se in, drygt är det..

6. Jag rakade av mitt halsband när jag rakade skallen idag..

7. Jag har FRUKTANSVÄRDA smärtor i baksida lår, det gör ont inne i låret, och huden är så öm att ta på, och jag har då inte slagit mig, och har inget märke.. Plus att jag har ont i ryggen oxå..


Så, det var mitt gnäll.. FAN jag är arg just nu..

Annars har idag varit en slapp jävla dag, vi var ute med Extra och dom små och lät dom springa av sig, skit skönt att bara stå och titta på i typ en halvtimme när djuren springer av sig.. Och den halvtimmen räckte gott och väl, för Extra är helt utslagen.. =)

Imorn fyller Jenni år, och jag är inte helt 100 på vad jag ska ge na för nå, men det är ju ett tag kvar tills jag ska till Bålsta så det löser sig lixom..

Jag har spenderat helgen åt att plantera.. Satt massa fröer, majs, chilipeppar, paprika, morötter, lök och annat trevligt, hoppas att dom ska ta sig och bli bra.. Sen rev jag upp dom fula rosbuskarna vi hade i rabatterna, satte fina thujor istället, och flyttade ena taniga kraken till ros"buske"  till ett annat ställe där den passar in mer, så vi får se om den tar sig.. Nu står den inte i rosjord, men det skiter jag fullständigt i..


Extra idag..:




Och Extra (måttligt road) för några dagar sedan..:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0