Fy fan vilken helg..

Vilket satans slit det har varit hela helgen, och mer slit väntar.. Jag håller nämligen på att måla om i farstun, eller altanen eller vad man ska kalla det.. Jag är lååååångt ifrån klar tackvare att ngn nisse på färgaffärn sa till mig att jag inte alls behöver grunda på panelen som finns på ena väggen.. Det var minsan bara att måla sa han, and so I did..
Jo men behöver jag då tala om att resultatet var katastrofalt..? ALLT vart gult, i olika nyanser och toner..
Så jag fick ju skynd amig iväg i går eftermiddag till borlänge för att köpa spärrgrund, så att det gula inte lyser igenom..
Det var det som jag spenderade kvällen med igår, att grunda, trots att nissen sa att nej då, det behövs inte..
Två lager grund smackade jag på igår, det gula syns lite fortfarande, men ska kapsla in det så det inte syns igenom när jag målar med färgen sen, så jag hoppas att det funkar, annars vet jag inte hur jag ska bära mig åt.. Man vill ju inte ha gulaktiga väggar där det ska vara vitt..

Vidare långt har jag inte kommit, men jag krigar vidare med det idag..

Och nu ska jag åka och hämta gubben min som varit iväg på en, vad ska man säga, suparhelg, kan han gått ha, han fyller ju ändå gammal imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Muppmannen

Kriga på Johanna!

2009-05-19 @ 20:00:52
URL: http://pulvermannen.blogg.se/
Postat av: Madness

haha.. Ja, jag gör ju det, problemet är bara att det går sååååå sakta.. Men det kommer nog bli så jävla bra när det är klart.. =)



schysst att du startat blogg nu =)

2009-05-20 @ 09:51:01
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0