Ont det det gör ont..

Ingen som vill ge en fattig jävel lite pengar..?  Jag har en trasig tand, som idag trasade sig lite till, och den gör ont, så jag skulle VERKLIGEN behöva dra ut den.. Men då kommer ju problemet då, Det är banne mig FÖR DYRT för mig att gå till käftis..
Det gör ont, det spänner och drar, och jag kan ju inte låta bli att vara där med tungan och pilla, viket gör att det börjar smaka blod, men jag kan inte se ngt bod, men det smakar, mycket, och det räcker..
När man har ont i munnen så måste man ju plåga sig själv, iaf jag, så jag måste bita ihop HELA tiden, för då gör det ännu ondare, jag kan för allt i världen inte förstå varför man (jag) gör så, men det är skön smärta, fast ändå inte, för det gör satans ont.. Så att äta är ju ett problem om man säger så.. Det gör för ont helt enkelt..
hade jag haft pengar hade jag fan åkt till första bästa ställe som har en tid, så gärna vill jag få ut den där satans tanden.. jag hade tillochmed gjort det (hör och häpna) UTAN lugnande, SÅ pass mycket vill jag slippa tandvärken..
men men, tandfan får väl ruttna bort i käften på mig och trilla ur av sig själv, eller nåt..


Nu jävlar växer det så det knakar här hemma, ALLT som vi planterade i krukor som står inne har kommit, så nu väntar vi bara på morötterna och löken ute, får se om det blir ngt av dom.. Spelar iofs inte mig så stor roll, ogillar lök och blir dålig i magen av morot numera, men det är ju kul att se det växa, så av den anledningen är jag intresserad..

Jahapp, så mycket mer än så hade jag inte på hjärtat idag..




Förresten, pappa, jag saknar dig, massor..  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0