Så många samtal att ringa..

Jomenvisst, imorn ska det ringas.. Tandläkaren ska få sig en utfrågning, och inte bara EN heller, jag vill helst gå till pappas tandläkare.. Jag har gått till dom en gång, och dom är TOPPEN verkligen..
Sen ska jag ringa LD hjälpmedel, ska fixa tid för att prova ut ngn peruk.. Sen ska jag försöka få tag i ngn smart en på VC, så jag kanske kan få en snabbare tid hos läkaren..
Kanske inte är SÅ många samtal, men tillräckligt många..

Jag köpte en tröja förra veckan, så jävla cool, så den kom i brevlådan idag.. jag som verkligen behöver nya tishor, får se om man kanske kan hitta fler ngngång, för ja, jag har så få kvar..  men jag tycker att det är svårt att hitta tishor som jag gillar.. Jag vill inte gå på ngn affär och köpa ngt som alla andra har, det är ju skit trist, och drygt om man går med ngt på sig ute, och passerar fera stycken med exakt likadant plagg.. Så man får köpa på nätet heltenkelt, från såna ställen där man vet att inte alla köper..
Här är tishan iaf..




Så jävla grym.. =)



Idag har vi haft väldigt trist väder, ja idag IGEN, regn - sol - regn - sol - regn - sol, etc.. Det har knappt gått att gå utanför dörren, för regnet verkar pricka in när man kliver utanför dörren.. SKIT VÄDER.. usch..


Fan när jag vaknade imorse så hade jag så fruktansvärt ont i halsen, det var ngn konstig form av halsont, inte sån där ont man känner vid fluss eller så, nej utan en märklig, riktigt märklig smärta.. jag funderar på om det kan ha ngt med ngn allergi att göra.. Att jag börjat reagera på pollen är ju som det är, men sen har jag ju den där hostan som kanske kanske kan ha ngt med huset att göra, kanske kan halsontet hänga ihop med det..? ont har jag haft iss hela dagen, men det har kommit och gått lite.. Jag hoppas bara att jag inte vaknar upp med ontet imorgon igen, för det var verkligen ingen höjdare vill jag lova.. Bara en sån liten sak som att andas (med munnen) gjorde fruktansvärt ont..

Sen har jag ätit som bara den under kvällen, först middag, sen äppelpaj, och jag känner mig lite hungrig igen..!!!
Det bir så där iband, att hur mkt jag än ätit så lyckas jag bli hungrig när det är dags att sova, och eftersom jag har mitt skit med magen så kan jag inte äta innanjag ska ligga ner, för då sutar det med att jag får sitta upp och sova, och det är smärtsamt när man vaknar, perkele vad ont man har i hela kroppen.. Så jag får då lägga mig hungrig.. Och tänk vilket liv det skulle blivit om jag var liten, "stackars flicka får lägga sig hungrig, gud vilka hemska föräldrar hon måste ha"
Nu har jag ju inga hemska föräldrar, men visst har jag fått lägga mig hungrig som liten, men det var inte hemskt då, för då hade jag dragit det på mig själv, typ som att vägra äta middagen osv, ja då får man lägga sig hungrig, men detta är ju ngt annat, så det handlar inte om att skylla sig själv, det handlar om att jag inte KAN äta istället..
Så jag får snällt vänta tills imorgon istället..

Tänk att det är så mkt fel på mig, det är lixom inte bara en eler två grejer, utan mycket mer än så.. Jisses.. haha..
Men man lever ju, det får ju duga om man säger så =)

Nehepp, om man skulle lägga sig då, hungrig och dan ;)







Kommentarer
Postat av: syster

Har du fått min present än. Var ju typ 100 år sen jag beställde den.. Puss

snygg tröja btw?

2009-05-14 @ 12:50:30
Postat av: Madness

Nää, inte fått nånting =( isf hade jag ju tackat om den kommit =P



puss

2009-05-14 @ 15:21:59
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0