Skit väder..

Tänk att man aldrig är nöjd med vädret, antingen är det för varmt, eller så är det för kallt, och idag är det verkligen för kallt..
Fast vidare kallt i luften är det inte så, men det blåser kallt, och blåser gör det utav bara fan nu..
Dessutom har det regnat nästan hela dagen.. Jag hade massor att göra idag på tomten, men nej då, det skulle ju så klart börja regna så det gick ju inte.. Men vi har iaf rensat ur källaren för bygget, så det är bra det iaf.. Men jag hade velat hunnit klart med resten, mene, kanske blir det bättre väder imorgon..

Lite av det vi planterat har börjat växa, majset tex. växer så det knakar, sen har tomaten kommit, gräslöken är på g, penséerna börjar ta sig.. Chilipepparn och paprikan syns inget på, heller inte morötterna och löken som ligger i landet där ute.. Inte för att jag har bråttom, men det är ju kul att se när det växer.. =) Lila morötter har jag satt, "purple haze", blir nog fint det där =)

Gubben skulle ut på en promenad idag med Extra och K, det hade ju slutat regna, men 5 min senare kom han hem, då hade det börjat regna igen, såklart.. Så det vart ingen promenad, men ja, kanske imorgon för det oxå =)

Imorgon blir det tacopaj, fy fan, jag vill att det ska bli imorgon NU.. Synd jag inte har alla grejer hemma, isf hade det blivit tacopaj idag, men eftersom jag inte ska in och handla förns imorn, så får det bli då, men den som väntar på nåt gott, som man brukar säga ;)







Kommentarer
Postat av: Muppmannen

Lila morötter?? Vad ska hippien säga om det då? Eller ja, hippie/windowstalker

2009-05-07 @ 19:06:41
Postat av: Madness

Ja den jävla idioten lär ju sno varenda sketen morot vi får, skulle inte förvåna mig ALLS.. Eller så planterar han likadana, för efter att han såg att jag grävde ett land på tomten så gjorde han samma sak.. Det är inte första gången han gör som jag / vi gör.. han är sjuk i nöten

2009-05-07 @ 23:15:01
URL: http://madnessismygift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0