Dagen..

Idag har det varit kanon väder i vår lilla by, och resten av sverige, men det här inte hit.. Så vi tog med ett par hundar ner till sjön, (gissa om Extra är trött), väl där så märker jag att det kryllar av äckliga pissmyror, överallt.. Så hela vistelsen vid vattnet blev skräckfyllt och jobbigt för mig.. jag stod och tröck precis vid vattenbrynet för det var det enda stället dom inte var på..

Så efter ett tag var det dags att byta djur, dom vi hade med fick åka hem, och vi åkte med K istället..
Kom ihåg att det var strålande solsken och grishett, och i vattenbrynet står jag, fullt påklädd (ja tjocktröja och långbyxor) med gummistövlar.. Stövlarna var ju kanon, då kunde jag stå i vattnet och inte behöva oroa mig för spindlarna heller, för dom kutade då fan runt där inte ens myrorna ville vara..
Fast då blev vi inte långvariga, och det var ju skönt, för det var varmt med alla kläder på, och ta av sig tröjan fanns lixom inte i min värld just då..

Annars har det varit en händelselös och slapp dag.. jag hämtade gubben min i Borlänge imorse, han hade varit och slagit runt lite grann han.. han försökte få ngn klipp tid idag, han ska visst ha en ful jävla Johnny Cash frippa..
Och inte nog med det, han skaffade sig nya skor idag.. Mer än så säger jag inte, men fula var dom iaf, som fan..
Tur att mitt lilla hjärt slår för honom ändå..  <3

Förövrigt så MÅSTE jag börja leta efter ett nytt tangentbord, jag blir banne mig vansinnig på det här..
Det jävliga är att jag sagt det så länge nu, och ingenting har hänt, och ja, så lär det ju förbli, för jag hittar inget jag vill ha.. =P Ni får nog fortsätta pussla ihop ord och så där.. =)


Extra i sjön:




Extra ska precis hoppa från bryggan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0