Äntligen..

Nu har jag äntligen fått datorn att funka, och fått igång mitt internet på datorn.. Inte en dag för tidigt..
Krävdes att jag lämnade in den, såklart, men nu funkar den som den ska iaf.. =)

Vart en satans resa till K-holm i måndags, det var hemskt att åka dit igen, jag tycker så illa om den staden, USCH.. Så det är ju iaf tur att jag slipper åka dit nåt mer.. Veterinärbesöket gick super, veterinären berättade för uppfödaren att det visst var patella, för han trodde ju inte på att vi hade ett riktigt PL-intyg från en veterinär här.. Så vi fick ju åka nästan 40 mil t.o.r bara för att han ville ha det gjort hos SIN veterinär.. SUCK..!! Dumt att säga det innan så man slapp gå till veterinären hemma, som HAN sa att jag skulle, idiot..
Hur som så gick det bra och det var inget knussel eller så.. Så fruktansvärt skönt att det är gjort nu =)

Snart ska jag åka hem oxå och "hälsa på", längtar =) Ska bli skönt faktiskt, fast inte den där satans eldningen, men att få vara med gubben, ska bli så skönt så skönt..

Jag har ju hunnit prova på öronljus oxå.. Vet inte riktigt om jag ska tro på det, haha, skeptisk som jag alltid är..
Men öronen rensades iaf, enda nackdelen är att jag efter det är känslig i ena örat när jag duschar, det gör ont om det kommer in vatten, och så knastrar det ibland typ när jag hostar eller så..
Vete 17 vad det kan bero på, drygt är det iaf..




Och kvinnojouren har man hunnit med att ansluta sig till, igen, haha.. Blir nog bra det där =)
Var på möte igår, känns som dom trampar på samma ställe som för två år sedan, mötesmässigt alltså, men det var trevligt att se vissa ansikten igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0