Elda, nej fy fabian..

I söndags kom jag hit, till gubben, fy satan va skönt.. Va ju så länge sen att man blir typ nykär igen, haha.. Det är ju toppen =)
Vi har spenderat tiden med att mysa och promenera lite och haft trevligt helt enkelt, skrattat mesta av tiden, vilket har kännts fruktansvärt skönt, det behövdes verkligen, för det var ju ett tag sedan..
Enda nackdelen att vara här igen är eldningen, jag har verkligen INTE saknat den biten..

Jo men vädret är ju inte det bästa, igår när vi skule sova så började det spöregna, och jag lovar att det verkligen ÖSTE ner, och det lät nå fruktansvärt eftersom det smattrade redigt högt mot huset som har plåttak, och plåtfasad =/ men det var sövande efter ett tag när det slutade smattra så man trodde hörseln skulle självdö..

Tipsy försöka dominera Extra oxå, men efter två försök och två rediga morrningar från Extras sida så gav hon upp och la sig platt på backen, så det ska nog funka bra när hon får följa med hem.. Stenhårda regler och morgonpromenader är det som står på schemat sen, frågan är bara om jag verkligen orkar promenera VARJE morgon innan frukost, det ska nog gå bra, eller så kommer armen lossna eftersom båda vill ligga först och drar som idioter.. Extra slutar ju om man säger till, men den andra saten som bott hela sitt korta liv i hundgård tills för 4 veckor sedan hajar ju inte det där, så det blir blod svett och tårar vill jag lova.. =)

Nej, nu ska det eldas minsann, min favorit syssla, wiiiie.. =P

Kommentarer
Postat av: chocko-xtreme

hej hopp pillesnopp hojta till om hjälp behövs med den brun blåa gråa whatever you want to name it saken =)

2009-11-25 @ 12:35:17
Postat av: Madness

Är du på eller..? För det behövs verkligen =)

2009-11-30 @ 18:56:56
Postat av: chocko-xtreme

yepp jag ställer upp :)

2009-11-30 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0