Farsdag..

Jo då vart det farsdag i år igen.. Pappa fick sin present  i morse, en hudkräm, som vanligt =) men han ville ju ha en så varför inte vara så tråkig och ge det..  Vi ska tuffa iväg och handla middag, han fick välja och jag ska laga, men han var inte så himla bra på att välja, så jag valde chili con carne =)

har ju lyckats bli sjuk oxå, låg hela onsdagen och halva torsdagen, var såååå dålig.. Ont i halsen, snorig, ont i huvudet och svag som bara den.. Men nu är jag på bättringvägen iaf, bara snoreriet och slemhostan kvar, haha..
Sen är jag fit for fight igen, typ..

Snart ska jag åka hem till gubben oxå, ska bli så skönt.. Jag bor ju hos pappa nu ett tag, är ju ngt i huset som jag inte tål så planen var att bo hos pappa tills vi hittar ngt annat.. Men man måste ju hälsa på, så det är vad jag ska göra snart, saknar ju honom  <3

Fy fan jag har hittat dom perfekta julklapparna till några, gubben min är en av dom, det blir fan svårslaget alltså =) Sen pratade jag och syrran om en grej till Bosse, det blir oxå bra som fan.. Kul att ge bort såna saker, istället för prylar..
Men vad jag ska ge pappa har jag ännu inte listat ut, hade ju en grej på g, men då hade han redan köpt en ny, så det sket sig ju, såklart.. Men skam den som ger sig, jag kommer nog på något riktigt bra till honom oxå..
Syrran och Christian är snart klara i presentväg, blir jävligt tråkiga grejer, haha, men dom kanske gillar dom iaf.. Sen har vi mamma, Walter, Qrakki och Simone kvar då.. Men det är väl ingen brådska, det är ju ändå ett tag kvar så man har ett tag på sig att klura ut något..
Det roliga är att jag varje år säger att jag ska köpa julklappar till alla på typ sommaren, så slipper man prishöjningen innan jul, och man har allt avklarat och färdigt så man slipper stressa typ månaden innan jul..
Men håller jag mig till det någon gång..? Svar: Nej.. Fan att jag aldrig lär mig, men nästa år så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0