Imorgon...

..åker jag och Extra hem till gubben och hälsar på några dagar.. Ska bli kul, och skönt, man saknar ju sin partner när man är 20 mil bort mesta av tiden.. Men imorn blir det andra bullar minsann.. Dock åker han till jobbet rätt kort efter att jag kommit, och blir borta ett helt dygn =(  men jag åker ju inte hem igen under den tiden så det gör ju inte nåt, vi hinner spendera tid med varandra sen =)
Med mig hem sen följer både Extra och Tipsy, kommer bli fullrulle här..

Jag har då fan alltid otur, i någon form.. Idag när jag skulle till Jenni så såg jag att det var helt knökfullt på parkeringen där jag brukar stå, så jag fick åka längre bort och ställa mig bakom simhallen och gå muttrande ääääända till Jenni.. När jag varit där i kanske 15 minuter så skulle jag ta ut Extra och pinka, och man ser ju parkeringen, där jag brukar stå, från baksidan, och tro fan att det fanns hur många lediga platser som helst..
Vid såna tillfällen har man lust att dra av sig håret på huvudet och vräka ur sig de allra fulaste ord man kan..!!

Kanske ska jag kika förbi Rico imorgon, eller när jag åker hem igen, han har visst fått en sten nu (äntligen), måste ju nästan titta på den och tända ett nytt ljus och rensa lite skit som sist.. ja vi får se hur vädret blir, ingen höjdare att stå i regnet och försöka fjutta låga på ett ljus..

För någon vecka sedan när jag var på väg hem på kvällen så vart jag riktigt sur.. Det var ju såklart mörkt ute och jag skulle gå över vägen, jag stannade vid övergångsstället för att jag inte var säker på om bilen som kom mot mig skulle stanna eller ej.. Det var ju ändå samma övergångsställe där jag och Extra var milimerer ifrån att bli påkörda förut.. Så när bilen iaf närmar sig så saktar den ner, fan perfekt tänkte jag, men nej då, den stannade ju inte, såklart, utan den saktade bara ner för att kryyyypa förbi mig och glo så att ögonen höll på att trilla ur skallen på dom.. När dom sen kört förbi mig så gasade dom på igen, för det är ju trots allt 40 som gäller på den vägen..
Och det jag vart så sur över var ju att dom SÅG mig i tid och KUNDE minsan stanna och släppa över mig, istället skiter POLISEN i trafikreglerna som jag trodde gällde alla dödliga..
Jag tycker att polisen är bra att ha i mångt och mycket, men när dom skiter i trafikreglerna, och allat annat de leker gud över, bara för att det står polis på bilen och för att dom har en pistol vid höften så ogillar jag dom, starkt.. För jag har ju alltid trott att dom ska föregå med gått exempel, om det så fan bara gäller en sån liten sak som att stanna och släppa över vid övergångsstället..

Kommentarer
Postat av: chocko-xtreme

MEN då vilken himla tur att du inte har nåt hår o slita av så du kan gott parkera bakom simhallen ;)

2009-11-23 @ 16:53:38
Postat av: Madness

HAHAHAHAHA.. ja men eller hur, det finns nåt gott i ALLT ont =D

2009-11-24 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0