Bla bla bla..

Jaha, då ska vintern komma redan nu då alltså.. Det verkar iaf inte bättre eftersom det nästan öser ner snöblandat regn ut.. Det är ju fortfarande runt +1½ grader ute, men fryser det på inatt så blir det nog en hel del snö.. =(
Jag vill verkligen INTE ha nå snö, fan, man borde bo utomlands så man slipper all jävla kyla och snö.. USCH..


Imorse när jag gick ut med Extra så låg det en kisspöl på farstun, så något djur har satt sig och pinkat på farstun, hur äckligt som helst.. Men vet ju aldrig vad för äckligt djur som pinkat där, (katt var det iaf inte, för pisset va luktlöst), så jag satte på mig plasthandskar och torkade rent pinket.. Tänk om man hade fått det på händerna, fy va äckligt..

Gud jag har verkligen inte ett skit att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0