Skadedjur..

Jag har väl tyckt att jag har hört konstiga saker i väggarna, och idag så hörde jag det igen, och det kom från väggen rakt framför mig.. Möss eller råttor gnager och klöser i väggarna..
I källarn har dom gnagit på en kartong och förra året gav dom sig på en fodersäck, så att dom finns har vi vetat ett tag, men har man djur inomhus brukar man ju inte märka av dom i väggarna.. Iaf var det så på Gnejs och hos mommo, men tydligen inte här..
Det känns snuskigt och äckligt, och jag som är dyng allergisk tycker av den anledningen att det är ÄNNU äckligare..
Jag hoppas verkligen att dom inte dör i väggarna, fast nu när det är så kallt som det är så kanske det inte luktar så illa, men på sommarn när dom äckliga jävla skadedjuren dör i väggar, FAAN vad det luktar..

Nu eldas det för fullt i stugan, hoppas få att få upp värmen, det är ju så satans KALLT...!!

Visst fan, jag har glömt att ringa mamma.. Skulle ju ringa typ i torsdags och säga om jag skulle komma på kalaset eller inte, men jag kunde ju inte pga tävlingen, och så glömde jag tala om det.. Nu får jag skämmas lite att jag kom på det SAMMA dag och sent på kvällen.. Fan det är ingen ordning på mig när jag har 1047649302 grejer runtomkring.. Usch, nu mår jag dåligt över det, får ringa imorn (om jag kommer ihåg) och be om ursäkt..
FAN va jag är värdelös...!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0