Det är banne mig SVART ute...!!!

Jo men så var pappa och Simone över igår, trevligt som bara den.. Vi åkte till Borlänge och gick på lite affärer, sen hem igen och käkade grillad kyckling.. Dom skulle ju komma och hämta lite grejer, och pappa är så bombsäker på sin sak och valde att INTE ta med sängen, för det skulle funka iaf, men icke sa nicke, på kvällen, väl hemma hos sig igen, fick han erkänna sig besegrad, sängen måste hämtas iaf.. haha.. Typiskt..

Dagen idag har varit såååå seg, jag hatar när man ska ställa om klockan.. Klockan ska egentligen vara strax före 6, men den är strax före 5, och det är redan skit mörkt ute.. =( Varför ställa om klockan så det blir mörkt fortare för..? Jävla skitbestämmelser.. Jag vill ju ha ljust, och varmt.. Man borde flytta till ngt varmare land egentligen..

Kanske ska åka förbi Rico imorgon, om dom har blivit klara med vägbygget dvs, det är banne mig kaos i den kosningen mot kyrkogården.. Trots att dom påbörjat smacka upp en rondell där så är det alltid total kaos när jag kommer dit, jisses.. Det verkar som om alla MÅSTE vara först, och ingen tar hänsyn.. Som om man vore på typ grott tiden, eller nåt liknande.. Jävla folk det finns alltså, jag förstår inte varför många har den mentaliteten att dom SKA först, oavsätt vad trafikreglerna säger, man kan ju inte "armbåga" sig fram hela tiden, tillslut slår det ju fel, och dom kan fan utsätta MÅNGA andra för fara, jävla idioter... Tur att en själv inte är så där..
Jag är mer den där som sitter och svär bakom ratten, men jag tar mig inte förtur hela tiden..

Nej nu blir det nog till att skruva isär en sängram, upphetsande..

Kommentarer
Postat av: Syster yster

jag var förbi graven idag. Var flera ljus tända och jag tände 2 st. Var riktigt fint faktiskt..

Puss

2009-10-25 @ 21:14:34
URL: http://belleles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0