GRATTIS Mamma 50 år..!!

Idag har min mamma blivit en gammal gammal tant, hela 50 år minsan.. =) Hoppas hon haft en bra födelsedag min älskade lilla mamma.. Jag har köpt lite grejer till henne som jag hoppas hon ska gilla, hon kommer nog säkert ha användning för dom =)  Får skicka det på posten eftersom jag inte kommer kunna vara med på kalaset, tyvärr =(

Så började iaf dagen idag med att åka till veterinären, dags för Extras p-spruta, och jag hoppas att den togs i tid nu, annars så får man stå ut med löpet.. Inte för att det är hela världen, men är ju skönt att slippa..
Igår började dagen med att vi gick ut i skogen och plocckade svamp, fy JÄVLAR va kallt det var om fötterna, och fingrarna för den delen med, svampen var ju frusen så den fick man bryta av.. Men vi kom iaf hem med en halv kasse trattisar..

Så idag gav vi oss iväg till ett annat ställe i skogen och plockade mer svamp, men vi fick inte alls mycket.. Fast Extra spårade ju fram lite svamp åt oss iaf, min duktiga lilla sathund =)

Sen var kvällen idag INTE alls kul.. Jag fick ringa min älskade pappa och be om hjälp med en grej, det var inte poppis kan jag meddela, men hade det inte varit så allvarligt och "akut" så hade jag aldrig bett om den hjälpen, aldrig.. Jag skämdes en hel del att ens berätta som det var, och att ta dom orden i min mun att jag behövde den hjälpen satt banne mig långt in..
Jag har så dåligt samvete, det känns som, ja, jag vet fan inte vad det känns som, det känns mest bara skit, rakt igenom.. Men ibland måste man, även fast man inte vill..
Elak känner jag mig, riktigt ordentligt jävla elak, fast jag inte varit elak, men bara att behöva fråga, fy fan alltså..
Jag har haft ångest och ont i magen hela kvällen efter det samtalet, sprängade huvudvärk fick jag oxå, och allt var pga mitt dåliga samvete att jag var tvungen att vända mig till pappa, som jag egentligen INTE ville..
Jag förtjänar egentligen inte att ha en sån snäll pappa som jag har, jag gör verkligen inte det, jag är bara skit för honom egentligen.. Kanske vore det bättre om han hade fått en annan typ av unge..? ja faktiskt..

Förlåt pappa, jag ville verkligen inte, egentligen, och jag vet att det sätter dig i en jävligt jobbig sits, men ja, jag hade inget val tillslut.. I´m sorry, jag älskar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0