Ingen bättre rubrik än denna..

Usch och fy, det är så kallt så jag tror jag ska dö.. Eller iaf att fingrarna ska trilla av händerna på mig.. Det är så satans rått, och det gör att det blir sjukt kallt, och rått inne.. Vi har strax över +18 grader inne, och klockan är bara 3, så jag lär INTE vänta tills ikväll att tända en brasa, jag står helt enkelt inte ut i den här kylan..
Sitter fullt påklädd under en filt i soffan med mössa på, och den isande råa kylan tränger igenom allt jag har slängt på mig.. Det här är något jag ALDRIG kommer sakna, alls..

Egentligen skulle jag behöva damma här hemma, men med tanke på att det gör ont i fingrarna bara av att trycka på tangenterna så får dammningen helt enkelt vänta, jag får ta det antingen senare när jag tinat upp fingrarna, eller imorn kanske, vi får se..
Skura måste jag göra då oxå, men som sagt, senare =)

Imorgon, tror jag det är, ska jag till läkaren och prata om kommande allergiprov och skit som ska tas, nu ska det utredas ordentligt och snackas medicinering och skit.. Hund och katt vet vi redan, men dom vill göra ett pricktest på det, samt mögel.. Ska bli spännande måste jag säga.. Får dock be dom skicka remissen till typ Enköping, eller om det blir uppsala, men det borde inte vara något problem.. Blir himla skönt när allt det där är över och man slipper bry sig mer, mene, den turen ska ju såklart inte jag ha.. Alltid är det ngt som felar och min tur grävs ner i ett stort djupt hål, det slår aldrig fel.. haha.. Men man är ju van nu så =)
Cellprovet var normalt iaf, det var ju skönt, fattades bara att det skulle visa något, haha.. Så nu får man vila från det i 3 år och inte bry sig om det.. Jag älskar när man betat av massa dryga saker och sen slipper skiten, även fast det är så skönt så är jag den som kan gå och dra på allt möjligt skit bara för att, man måste fan vara frisk för att vara sjuk, man orkar inte alltid annars..

Nej, nu är det dags att sluta klaga känner jag, måste nog ta mig en funderare på att sätta igång och elda redan nu, är sååååå kall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0