Kallt, kallt, kallt..

Så där ja, då har man klarat av astma utredningen då, svaren får jag i nästa vecka..
Cellprovtagningen klarades av i veckan oxå, skönt att förhoppningsvis slippa nåt mer sånt på 3 år nu..

Det börjar bli RIKTIGT kallt ute nu, inatt hade vi -3 grader, och på dagarna är det väl +7 - +8 grader, i skuggan, det är riktigt kallt.. Som pappa sa, nu får man gräva ner sig ett halvår.. Jag hoppas bara att det inte blir lika kallt för förra vintern, vi hade -25 grader rätt länge, och MÄNGDER av snö som låg kvar väldigt länge..
Sommaren går alltid för fort =(
Tur iaf att jag har ett ull-underställ, och lika strumpor, kanske man kan klara av vintern bättre i år..

Imorse drog vi iaf iväg med några av djuren ut till skogen, kändes bra att ha de flesta klar motionerade redan 11:15, sen var det bara att dra in och fixa frukost..

Idag har mitt humör INTE varit det bästa, en del grejer som dragit ner humöret i botten, så varje liten små sak nu på kvällskvisten har gjort mig SKIT arg, fan hur mycket jävla skit ska en människa orka egentligen..?
Det blir nog bättre imorgon, hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0