Luktar det fis så är det Extra...!!

USCH, Extra ligger och smygfiser hela tiden, åt mitt håll oxå.. Det är märkligt, för så här brukar hennes mökar bara lukta när hon är dålig i magen, men det är hon inte idag.. märkligt märkligt..

Inatt hade vi plusgrader, 00:45 var det strax över +4 grader ute, och det var riktigt skönt.. Kunde gå utanför dörren utan att snoret frös till is i näsan.. Jag gick iaf och la mig och det började stört regna.. Det regnade så mycket att det nästan ekade i hela huset, väldigt irriterande när man är trött och vill sova..
Men medans jag låg där och försökte somna så tittade jag lite på tv 4 fakta, handlade om tsunamin, och man fick se lite grejs som folk filmade, och det värsta var när en farbror och en tant (ja direkt unga va dom ju inte) försökte klättra upp på ngn balkong eller vad det var när andra vågen kom.. En person hade sträckt ut sin hand, och när farbrorn nästan fick tag i hans hand så sveptes dom bort, och min första tanke var då att jahapp, det var det, dom lever inte längre.. Och jag tyckte så synd om dom att jag inte kunde se mer på det där programmet, jag var tvungen att byta kanal.. Fan jag är så blödig numera att jag inte kan se sånt längre, verkar det som.. Det var bättre när man var hård och kall och kunde se vad för skit som helst utan att ens reagera..
Eller nej, bättre var det inte, men ja, äsch..

Staffarna fick ett nytt hundhus idag, jätte fint, men det tyckte visst inte dom, för det tog inte många minuter innan dom började tugga på det.. Fan allt för att förstöra, jävla skit djur..

Jag har ju fått ta fram vinterjackan oxå, det är verkligen rått ute, och längre upp i dalarna har dom fått masa snö.. =(  Vi skulle få snöblandat regn igår, men det klarade vi oss utan, tacka faan för det, men det dröjer väl inte länge innan det faktiskt kommer.. Jag HATAR snö...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0