Nip/Tuck

Det var lovat snö idag, men vi har +4 grader och bara en jävla massa regn, så jag hoppas att snön kommer någon annanstans, jag vill då inte ha den..
Det var ruggigt som bara den inne imorse, trots att det då var +3 ute, 17,8 grader inne, så det var bara att elda, och snabbt steg värmen i huset och nu är det behagligt, 24,5, men det kommer sjunka till kvällen och då får man elda på lite mer, jag hatar att elda..

Igår såg jag avsnitt 1 på säsong 6 av Nip/Tuck.. Trodde jag sett hela säsong 5, men tji fick jag, för det var en massa som jag missat, så ikväll kan jag börja plöja igenom säsong 5 =) C.Troy och Liz gifter sig när han får canser besked, så det ska bli spännande att se det man missat.. Längtar fan till ikväll, haha..

I-landsproblem #1, jag vete tusan vad jag ska göra för middag idag, kasslern måste väl ätas upp, men det finns ingen sås till det hemma, och jag tänker inte åka och handla bara lite sås.. Får väl se vad man kan rota fram ur frysen..

Jag vaknade med ett satans ryck imorse och var tvungen att springa upp och kolla om gubben åkt till jobbet.. Jag trodde nämligen att han försovit sig eftersom jag inte hörde honom gå upp imorse.. Så det var skönt att jag bara sovit mig igenom det..


Extra i förrigår, körde lite boomerball på fotbollsplanen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0