Lilla ÄrtanFjärtan.. =(

Ja då har det varit lite strul att logga in ett par dagar då, men nu äntligen gick det..

Jo jag och Extra har varit i Bålsta och hälsat på, lika trevligt som vanligt, LOVE it.. =)
Gjorde inte så mycket, men veckans höjdpunkt var när jag och pappa var och bowlade.. Såklart visste jag ju att jag INTE skulle vinna, även fast jag ville, men att han var så jävla grym det visste jag då inte..
För trots att han inte spelat på kanske 15 år så var han jävligt bra.. Han var så gullig varje gång han kasta iväg klotet, för då vred han vänster foten åt höger när han stod där på ett ben, haha, nästan varje gång =)
Det dumma med den bowlinghallen var att den registrerade övertramp, så det lyckades jag med på första slaget, synd att jag fick en strike som då räknades bort.. Vart lite snopet att dom inte ens kunde stänga av det för allmänheten, men men.. Det var ju kul ändå..

Hann ju med att gå med Ärtan till veterinären oxå, dubbelsidig patella, grad 2 =(
Ärtans syster Fjant var till veterinären dagen efter, dubbelsidig patella där med, grad 1 & 2..

MYCKET tråkigt, vi får se hur allt blir med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0