Gummistövlar..

YES...!! Äntligen har jag skaffat mig ett par ordentliga gummistövlar, och dom är så snygga.. Tänk att man var tvungen att åka till Smedjebacken och gå på Nisses för att hitta ett par prisvärda OCH snygga stövlar.. 170:- var det jag betalade för dom, och det är banne mig överkomligt med tanke på hur jävla snygga dom är..
Nu kan jag lixom spatsera runt i mina snygga stövlar och lixom vara så snygg om fötterna som det bara går..
Sen är ju frågan hur det kommer bli med skavsår, för jag får alltid skavsår av nya skor, och inga små skavis heller, utan vi snackar stooora köttsår som INGA skavisplåster biter på.. Så det blir ju en upplevelse som alla andra gånger..

Jag fick lite feberkänningar idag, blev trött och hängig och det kändes som om huvudet skulle brinna upp.. Dessutom gjorde det en del ont i skallen oxå, och direkt blrjade nojan gro inom mig, tänk om jag åkt på svininfluensan...!!!
Nu var det ju inte så, men jag kände mig febrig, hade ont i huvudet och hostade en del, det är ju symptom, men det gick ju över efter 4 panodil, så jag hetsade ju upp mg helt i onödan.. Och det kommer jag fortsätta göra varje gång jag känner mig lite krasslig, för jag är faktiskt rädd att få den influensan, för man KAN ju dö, och eftersom så många unga personer blivit fruktansvärt dåliga så sätter tankarna igång..
Nu tror jag ju inte att vi kommer bli drabbade, men man vet ju aldrig, jag blir aldrig förvånad över all min otur så jag skulle väl inte bli det om jag blev sjuk heller..

Idag kom staffarnas halsband som gubben beställt från Finland, snygga som bara den, men Tipsys var aningen för stort så hon kröp ur det ett par ggr.. Men dom har ju så sällan halsband på iaf så dom kommer nog inte användas på ett bra tag så.. Men snygg vart hon i sitt fina röda halsband, Tossan lilla..

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0