Ombesiktning..

Idag bar det äntligen av till bilprovningen.. Hade tur som fick komma in, dom skulle nämligen på lunch kvart i 12, och jag kom 10 i, men han sa att han kunde pressa in mig eftersom han iaf bara stirrade i taket =) Det var snällt tycker jag.. Det hela tod två minuter, så han förlorade iaf inte så mycket på sin lunchrast..
SKönt för nu dröjer det ett år tills bilen måste på bilprovningen igen.. Skönt som bara den..

Imorgon skulle jag ju egentligen till gyn och ta cellprover, meeeeeeeeeeen, det blir inte så.. Jag fick ringa för en stund sedan och prata in på telefonsvaraen att jag måste ha en ny tid.. Man ska inte ha mens när man tar cellprovet, och såklart så hade jag ju lyckan med mig att få mensen, idag, dagen innan.. Så typiskt mig..
Det var en ordentlig besvikelse eftersom jag laddat för det här och verkligen bestämt mig för att få det överstökat..
Tack kroppen, verkligen, TACK..!!

Gubben har skaffat ny bil oxå.. en gammal jävel, tom. skattebefriad.. nån volvo 140 nånting.. Skit fin i skicket, men inte i övrigt, jag är inte svag för äldre bilar och tycker INTE att dom är fina.. Om det inte är ngn ombyggd bubbla eller nåt sånt då såklart.. Ja den startar iaf, och funkar jävla mycket bättre än forden, som fö ska säljas..
Jävla skit bil är vad det är, ja forden alltså, den kackade ihop totalt bara så där..

Så har jag haft lyckan oxå att drabbats av huvudvärk, så jag har då alltså haft ont i skallen (å det grövsta) i flera dagar.. Jag hör min puls och det lixom, inte susar, men det hörs ngt i öronen HELA tiden.. Går inte att förklara, men ont gör det.. Dessutom har jag drabbats av en sjuhelvetes jävla tandvärk oxå, som om allt annat inte vore nog.. haha.. Allt ska visst komma på en och samma gång, för bästa resultat, eller nåt..
Jojo, men man lever ju iaf.. =)

Jaha, jo men det var allt för nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0