Träningsvärk, AJ...!!

Jahapp, idag har man slösat sina korvören på en ny skypetelefon.. Nu hoppas jag att det kommer funka bra, för det är en trådlös lur, vilket skulle vara så perfekt, om det funkar.. För nu går det knappt att ringa med skypehelvetet..
Man kan säga att det funkar inte riktigt som det ska, som med allt annat..
Beställde den på en nätbutik, så jag hoppas att den kommer FORT, för jag vill slippa gå ut när jag ska prata i telefon, helst nu när det bara blir kallare och kallare ute..

Annars har det varit en lagom lugn dag, hundarna tog sin tid imorse, sen skulle det tvättas, sen hängas tvätt, sen sätta Extra och K på millarna, städa hos hundarna igen, duscha, laga mat, försöka ringa några samtal.. Hmm, det var visst inte så där jätte lugn dag eftersom jag stressar upp mig.. Kvällen har varit lugn iaf, bättre än inget..

Och jag har så fruktansvärt ont i benet, det beror på vurpan jag gjorde på bowlingbanan och träningsvärken jag drog på mig.. värst är att ställa sig upp och gå i trappor.. Dock börjar det ju blir bättre iaf, men det gör inte så mycket mindre ont för det.. Jag kan ju iaf trösta mig med att det snart går över..

Nästa vecka har jag två grejer uppbokade, ska på "möte" och sen ska man på sån där satans cellprovning.. Jag ville inte alls gå, men mamma sa att jag borde eftersom hon hade förändringar som var rätt allvarliga, och typ 2 dagar senare, eller hur det var, så opererade dom bort livmodertappen på henne.. Så man lär väl, men jag har då fan ingen lust.. Alla säger att det knappt känns, det gör inget ont, men jag är fan LIVRÄDD för hur det ska kännas.. Dels pga att dom knipsar bort en bit av livmodertappen (AJ?!), det måste ju göra ont, och sen tänker jag bara på hur SATANS jävla PISS ont det gjorde på mig att sätta in en spiral.. Och då sa fan folk samma sak, att det knappt känns, jo men tack för den, det var en smärta jag aldrig mer vill uppleva, huvaligen..
Men som sagt, man lär väl, för det skulle ju inte fattas om det är fler fel på mig, lika bra att beta av listan lixom, haha..


Måste ju bara tala om att Raised Fists nya skiva är så fruktansvärt KLOCKREN...!! Dom blir bara bättre och bättre för varje skiva dom gör.. Dom som har konsert snart, but I can´t go.. =( Skulle dock vela.. men men, en annan gång i ett annat liv kanske..

Kommentarer
Postat av: Jelena

Det gör inte så ont att ta cellprovstagning. Jag har gjort det. O du vet hur ont jag tyckte det gjorde att sätta in spiralen...



Puss

2009-09-04 @ 11:46:36
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

ja men jag vete fan om jag vågar ändå asså.. =/

Fast man lär väl.. hur fort får man provsvar då..?



P & K

2009-09-04 @ 16:32:51
Postat av: Jelena

kommer inte ihåg men det var nog några veckor...Puss

2009-09-04 @ 17:59:09
URL: http://belleles.blogg.se/
Postat av: Madness

Ahapp.. aja, det är väl bara att görat.. Man kan inte få ngn bedövning eller så då..? =)



P & K

2009-09-04 @ 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0