En usch dag idag.. Så, USCH..!!!

USCH... Idag var jag och gubben in till Borlänge, handlade lite och skulle sen äta lunch, det blev på Burger king, och jag var såååå sugen på deras super goda kyckling burgare.. Men väl där så frågar jag, och då fan gör dom den inte mer..!! Jahapp, då fanns det egentligen ingenting där jag vela ha, för BK är ingen direkt favorit hos någon av oss..
Men vi beställde iaf, för vi var ju ändå där, och det var en redig besvikelse, fy fan va äckligt det var..!! BLÄ..
Tog någon annan kyckling burgare, och det smakade kacka, dipsåsen (som är en kylvara, men stod framme på disken) var varm och smakade oxå kacka, stripsen var goda, men för dåligt saltade, och eftersom dom började bli lite svala så fastnade inte saltet på dom.. Verkligen en SKIT lunch..
Skulle gått till MAX istället..

Satt och kollade lite på massa olika saker här om dagen, och bodyart i all ära, men fan när det går till överdrift är det inte ens lite snyggt.. Jag förstår inte hur folk kan tycka att vissa extrema saker är fint, dom förstör ju sig själva.. Här är två exempel:






USCH..!! ser dom inte själva hur motbjudande dom ser ut..? Man behöver inte överdriva, man blir nog sedd och uppmärksammad ändå.. Räcker det inte att man är en intressant person, då ut allt jävla krimskrams som kan förstöra ett fint ansikte.. Eller känner man att man är så ful att man måste leda bort uppmärksamheten på sin naturliga fulhet..? Ja jag förstår det då inte, och lär aldrig göra heller, men en sak vet jag, och det är att det ser för jävligt ut..!!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Pax till dig

Pax till dig

hahaha

2009-09-16 @ 20:03:52
Postat av: Madness

Din f*tta...!!!!

2009-09-16 @ 22:45:33
Postat av: Pulvermannen

BK är helt klart godast! Enda stället där det inte serveras svettiga hamburgare och bröden inte är brända!

Grillat är godast!

2009-09-17 @ 17:32:13
URL: http://pulvermannen.blogg.se/
Postat av: Jenni

hahahahahahahahahahahaha

2009-09-17 @ 19:12:13
Postat av: Pulvermannen

Jenni: Precis!

2009-09-19 @ 17:38:01
URL: http://pulvermannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0