What´s wrong with me..?

Nu är det inte alls varmt, varken ute eller inne, det är rått och kyligt.. Men vem får sitta med fönstret öppet..? Jo JAG.. Det känns som jag kokar inuti, som vallningar, tänk om jag redan börjar komma in i klimakteriet, endast 27 år gammal.. Det skulle ju bara fattas..
Riktigt drygt är det iaf, det kommer i vågor och jag blir så varm att jag nästan mår lite illa, feber har jag inte (vad jag märker/känner) så jag kan ju inte skylla på det.. Jag sitter i soffan, fönstret bakom mig är öppet och det sprutar in kall luft, men det hjälper knappt, även fast jag tagit av mig tröjan så jag bara har tshirt på mig.. Vanligtvis brukar jag frysa som bara den då, men inte nu.. Vad FAN är fel på mig..? Jag blir vansinnig..
Så länge det går över tills jag ska sova så är jag nöjd, annars vet jag vem som lär ha fläkten på under natten, suck och dubbel suck.. =(

Nej, jag måste nog gå ut och sätta mig en stund, står inte ut i värmen..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0