You ain´t gonna win this one..

Jo i helgen var vi ju och kikade på hus, kommer nog säljas högt över utgångspriset, men det skulle inte göra ngt, för jag har ett annat jag favoriserar, ett man inte behöver fixa med ett dugg.. Min gubbe tycker nog inte som jag, men jag är inte så mycket för såna gamla fixar hus om man säger så.. Visst, det är bättre än det här på vissa punkter, men FÖR mycket (dyrt) fix om man frågar mig..
Ska försöka få visning på det som intresserar mig, så fort som möjligt.. Stor lada med 4 boxar och MYCKET mark, perfekt med alla djur vi har =)

Syrrans gubbe, Christian, har minsan sagt att det är krig mellan oss nu, och det tag jag på fullaste allvar.. haha
Sorry Christian, men du kan inte vinna ett krig mot mig =P  Försöka kan du, men du kommer tröttna rätt så fort, du ska bara veta vilka planer jag smider, dessutom väntar jag på medlemskortet som visst skulle dimpa ner i min brevlåda, haha.. ;)

Och snart åker jag till pappa dårå, kanske ska på auktion, säkert nån utan anhöriga som dött, ska bli kul att se vad som kan finnas, ungefär som loppis ju, vilket jag älskar.. =) Får se om jag och Jenni åker dit, beror ju på vad dom har för grejer oxå, men det får man se två dagar innan på hemsidan, så jag håller tummarna för ngt bra måste jag säga =)

Jag har gått och varit sugen på fisksoppa i flera dagar, det är vid såna här tillfälen jag blir förbannad att jag inte bad om mommos recept.. Nu är hon ju borta, och INGEN, jag menar vetkligen INGEN knäcker hennes fisksoppa.. Kanske finns hennes receptbok kvar..? Pappa, kan du kolla det tills jag kommer..?
Fast bättre hade det ju varit om mommo fanns kvar och kunde laga den till mig.. Fast överlag borde hon finnas kvar, för hon var ju så skön liten tant =) Jävligt ful i munnen när bara hon och jag pratade, haha, hon var så jävla cool, lilla mommo.. Fast hon har det bättre nu, men jag skulle ändå velat ha mer tid..
Ska till minneslunden och tända ljus för mommo och moffa när jag åker till Bålsta..
Du kan åka med mig pappa, fast jag vill INTE till Kalmar kyrkan, jag vill till Yttergran, det känns bäst så..
Sen MÅSTE jag ta tag i att åka till Ricos grav, fan jag får ju skämmas ihjäl att jag inte varit där på snart ett år..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0