Happy day..!!

När jag var hos gubben så tittade vi, och budade på ett hus.. Idag fick vi veta att säljaren accepterade budet =)
Det är så skönt, så skönt.. Ingen mera Hippie & äckelnucka att reta sig på, inge mera pisslång väg till affär/läkare/allmänhet mfl, inge mer lång väg för gubben till jobbet, inge mer jävla eldning i den där förbannade kaminen..!!
Kunde lixom inte bli bättre, för huset är perfekt, iaf för oss.. =)
Alla hundar ute, ingen i box i källaren, fan perfekt =)

Jag skulle ju cyklat med Tipsy idag, vänja in henne på det, men så är det ju mulet och kallt som bara den, så det får vänta tills en dag med bättre väder, tyvärr.. Sen ska Extra vänjas in på cykeln oxå, kommer gå bättre då, för Tipsy är ju en jävla mupp som är rädd för allt som rör sig, men nackdelen med Extra är att jag då bara kan cykla sent på kvällen, eftersom hon annars skulle dra omkull mig om det kom en annan hund.. Jag har ju en "springer" till cykeln, men den är ju inte så jävla säker mot sånt när hon väl drar igång.. Trist nog..


Snubblade över en snubbe på youtube idag, en grym beatboxare.. Han var hur säker som helst och hade lagt upp hur mycket videos som helst där han beatboxar till folks låtar.. Kolla in honom..






Kommentarer
Postat av: Pulvermannen

Grattis!! Va kul!!

Vart ligger huset nånstans?

Big hug!

2010-04-21 @ 15:21:36
URL: http://pulvermannen.blogg.se/
Postat av: Madness

Ja skit kul =) hoppas inte säljaren drar sig ur bara, papprena skrivs i nästa vecka.. hehe



Ligger i Ludvika, så gubben får nära till jobbet som fan, om man jämför, verkligen skit bra =)



Kram

2010-04-21 @ 17:39:57
Postat av: Maackyy

så sjukt söta hundar i headern :O :D

2010-04-21 @ 17:56:29
URL: http://kandykupps.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD.

Hejsan, ja detta är ingetligen ett spam, så kan man ju kalla det då jag skickar denna kommentar till några olika bloggar, men jag vill inte att du ska vara med i mina tävlingar eller nåt sånt jag skulle bara bilja ha din åsikt, för jag är väldigt intresserad av vad folk tycker, känner och gör här i bloggvärlden, så jag frågar lite snabt här och önskar på ett svar!;

" Det är onsdagskväll, vilka program på tv är ett måste att se enligt dig?"



Hoppas att du tar dig tid att svara! Ha det så jätte bra nu, kram kram! // Robinhood.

Postat av: paulina♥

va söt blogg du har :)

2010-04-21 @ 18:21:25
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Emma

Härlig snubbe :P

__________________



Nu har jag en tävling på bloggen där DU kan vinna ett armband från cocoo.se & det skulle vara jättekul om du vill vara med och tävla.



Lycka till! :)

2010-04-21 @ 18:39:46
URL: http://absolutelyemma.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin blogg!!<3333 Hur länge har du bloggat??

2010-04-21 @ 18:44:07
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: faster

Fy bubblan vad du gnäller,käkat gnällpiller eller.Kramar till dig

2010-04-22 @ 22:23:32
Postat av: Madness

Faster, jag gnäller alltid, that´s who I am.. Lika bra att få ur sig allt här än att gå runt och gnälla konstant =)

2010-04-23 @ 09:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0