Myran tog ut moppen..

Pappa luftade mopeden idag, i det halvfina vädret.. Han är så söt med hjälmen på, ser ut som en liten myra.. =)

Så dagen då, krattade lite, väldigt lite på tomten, fikade i solen, drog och handlade.. Ja men det var min dag so far, men spännande än så vart det inte..

Jag vill ställa ut Tippan i sommar, är en inofficiell utställning som Bro-Håbo Brukshundsklubb annordnar.. Dock vill jag inte ställa själv, tror inte jag har nerver för det, vilket Tippan skulle känna av, och bli ännu mer mongo än hon redan är, så ngn annan behövs, får tjata hål i huvudet på Marina.. Om hon bara kunde logga in på msn så jag kan skicka länken till infot om utställningen som hon vela ha.. Fan det är ingen ordning på folk alltså =P

Då behöver hon ringtränas, övas på att folk tar i henne UTAN att hon fryser till is, ge fan i att hoppa på folk, som en jävla tok, som kommer nära, det där med tänderna klarar hon ganska bra numera, oftast iaf.. Jo men så måste hon ju stå snyggt oxå, det kan bli svårt, haha..
Det här är nackdelen med hundgårdshundar, allt som ska övas tar MYCKET längre, men fan, skam den som ger sig..
Nu tror jag ju aldrig att Tippan skulle få så bra kritik eller så, hon har långa ben och är inte fet, så jag räknar isf verkligen inte med att få några hyllningar över byrackan från dommarna, haha, men det kan vara kul ändå.. =)

Fröken överbett kommer inte bli poppis på utställning =) Hon har ett litet överbett bara, ingen glipa eller så, men ändå ett överbett.. Men vafan, vi kör på ändå =)



Myran på moppen  <3


Kommentarer
Postat av: chocko-x

höhö :) jag e på msn idag sörru :D

2010-04-26 @ 08:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0