Påsk kärring Maraton..

I morse var det Påsk kärring maraton på Träningshus1, det var alltså ett 2 timmar långt pass, med lite blandade grejer.. Det var Aerobics, typ dansaerobics, inte ett dugg kul, tyvärr.. Sen var det Afro, och det var rätt kul, men jag hade tyvärr skor på mig vilket jag märkte inte var så bra val =/ Efter det var det ett styrke pass, rätt skoj så, men jag ogillar att köra Styrka när man inte får välja själv, Gym is the shit =) Och sen var det det efterlängtade passet Step, det är det roligaste passet (av de jag provat) och svettig som en babian blir man.. =)
I slutet var det BodyBalance har jag för mig, men klockan var 11:50, jag var hungrig som jag vet inte vad, så jag gick hem och åt istället.. Eftersom jag är så känslig så kunde jag inte äta innan passet, som började klockan 10, så jag gav upp och drog, och jäklar vad gröten smakade gott =)

Helst av allt hade jag velat gå på Step passet som är på fredags eftermiddagar, men eftersom det är påsk nu så blir det inget, men man gick inte utan idag iaf =)

Fan jag har inte riktigt skött maten sista tiden, har varit helt off i skallen, men nu fan blir det nya friska tag, ja efter påsk helgen alltså, haha.. Nu jävlar känner jag att det är dags att gå tillbaka till det vanliga matschemat, det som min kropp mår BRA av, var ska jag hitta motivationen och disciplinen..? Det ska nog funka, annars får jag låsa in mig på sovrummet och bara äta det jag blir serverad, dvs ingenting.. haha.. Som straff lixom.. Men nej, det fukar ungefär lika bra som att äta massa kack.. Tur är iaf att man snart kan grilla utav bara helvete, det blir banne mig tonfisk och kyckling för hela slanten.. Blir det annars oxå så, men att grilla, mmmmm, så mycket godare..


Det var strålande sol och SKIT fint väder imorse.. Så skönt att jag 09:30 när jag kom (för tidigt) till Träningshus1 satte mig på en sandlåda och lapade lite sol tills Faster dök upp.. När jag sen fick hem började det mulna på, såklart, och inte långt efter det var det grått på himlen.. och just nu i skrivande stund, bara för att jag skriver om vädret så tittar solen fram igen.. Lika igår, skit väder hela dagen, tills kvällen kom, då kom solen med all sin kraft, såklart.. Men jag hann iaf fota våra fina snödroppar idag, man får ju passa på medans molnen sicksackar för solen..

ja mene, GLAD PÅSK då... =)





Det börjar lukta vår =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0