Roligt och tråkigt, allt på samma dag..

Igår var vi till Norrtälje, farbror Tomas fyllde år.. Gud allt var så annorlunda, jag har ju inte varit där på säkert 7 - 8 år, så det blev en smärre chock =)  Men jäklar vad fint dom har gjort..

Tipsy fick leka med Athom, och hon visade jätte mycket underkastelse, för första gången.. Det var kul att se att det finns i henne om man säger så, kaxigaste lilla råttan av dom alla.. Nu är ju Athom så väldigt mycket större än henne, så hon blev väl lite skrämd av hans storlek, och sen var han så bra att han var inte så på, så hon behövde väl heller inte hävda sig.. Tur att grabben är kastrerad så Tippan fick leka lite iaf, eftersom hon löper nu.. Iofs hade det nog inte blivit nå dopp iaf, eftersom det är sån storleks skillnad, fast man ska ju aldrig säga aldrig, hundar är banne mig påhittiga =P

Anette visade lite tips och trix, skit coolt att se, så mina hundar blir nu försökskaniner, haha.. Får se om tålamodet kan infinna sig, det är nämligen lite bristvara =P  Men det ska nog gå bra, iaf när man får in snitsen..

På vägen hem ringde Bosse, Björn somnade in i fredags =(
Nu slipper han ha ont, det är väl enda fördelen, men att han faktiskt gick bort är så jäkla tråkigt.. Nu har ju inte jag träffat honom på många år, men jag gillade Björn, han var så jäkla smart, vis som jag vet inte vad..
Vila i frid Björn..

Imorgon bär det av till gubben, ska bli skönt, och vi ska kolla på ett hus nästa vecka.. Gubben har redan varit och kollat, han tyckte det var skit bra, så nu ska jag oxå få se, ska bli spännande.. Jag har bara sett bilder på huset, eller vi har ju varit där förut, men vi såg bara utsidan för det var ingen där, och så mycket kunde man inte se för det var så mycket snö, men det jag sett på bilderna gillar jag starkt =) Så jag har fan höga förväntningar..

Tippan stannar kvar hos Jenni eftersom hon löper, så det blir bara Extra den här gången som följer med, och det var ett tag sen för henne, så hon kommer bli själaglad att träffa gubben =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0